Numer oferty: StPr/25/0722
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. ustalanie i pobór opłat adiacenckich (po podziałach oraz infrastrukturalnych) oraz współpraca z Referatem Finansów i Budżetu w egzekwowaniu ww. opłat w zakresie przekazywania niezbędnych danych,
2. prowadzenie spraw związanych z odszkodowaniami (w tym ustalanie odszkodowań) za grunty wydzielone pod drogi publiczne (w tym przejęte w trybie ZRID),
3. analizowanie poprawności wykonania operatów szacunkowych pod względem formalnym i materialnym,
4. przyjmowanie na własność Gminy gruntów wydzielonych pod budowę ulic z nieruchomości objętej podziałem na wniosek właściciela za odszkodowaniem,
5. realizacja zgłoszeń roszczeń o odszkodowanie od osób, którym przysługiwały ograniczone prawa rzeczowe na nieruchomości,
6. analizowanie, czy grunty, które przeszły na własność Gminy Raszyn zostały jej wydane przez ich dotychczasowych właścicieli,
7. przygotowanie sprawozdań z zakresu problematyki gospodarki nieruchomościami,
8. bezpośrednia obsługa interesantów Urzędu,
9. przygotowywanie projektów postanowień i decyzji administracyjnych w sprawach z zakresu zadań stanowiska pracy,
10. podejmowanie działań zmierzających do wykonania obowiązków nałożonych decyzją administracyjną (egzekucja administracyjna),
11. kontrolowanie stosowania przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami na terenie Gminy,
12. przygotowanie i przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań, informacji i analiz dotyczących zadań stanowiska pracy,
13. współpraca z organami administracji publicznej oraz innymi w zakresie zadań stanowiska pracy,
14. udział w opracowaniu potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego,
15. prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań oraz jej bieżąca archiwizacja,
16. znajomość obowiązujących przepisów prawa wymaganych na zajmowanym stanowisku powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych obowiązujących w Urzędzie,
17. wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych, nie ujętych w niniejszym zakresie.
Zatrudnienie na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w poniedziałek 8-18, wtorek-czwartek 8-16, piątek 8-14. Wynagrodzenie zasadnicze 6200 zł- Inspektor/ 7000 zł- Główny specjalista + dodatek za wysługę lat + inne dodatki.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 19.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Poziom wykształcenia- wyższe na kierunku geodezyjnym, związanym z gospodarką nieruchomościami.
Spełnienie wymogów określonych w art.6 ust.1 i ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych /Dz. U. z 2024 roku, poz. 1135 ze zm./ określonych dla stanowisk urzędniczych, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z artykułem 11 ustęp 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych). W przypadku osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego, biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; obsługa urządzeń technicznych wykorzystywanych w związku z wykonywaniem obowiązków służbowych; znajomość oprogramowania komputerowego: MS Office (Word, Excel), Geo-System (e-Mapa, eMienie, e-property, iMPA).
Staż pracy w urzędzie:
- 6 lat w przypadku stanowiska Główny Specjalista
- 4 lata w przypadku stanowiska Inspektora
Wymagana umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, zaangażowanie w wykonywana pracę, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych zakończonych wydawaniem decyzji administracyjnych.
Dodatkowe wymagania dla kandydatów:
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o gospodarce nieruchomościami, kodeks postępowania administracyjnego, prawo geodezyjne o kartograficzne, rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków, rozporządzenie w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej, rozporządzenie w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, rozporządzenie w sprawie wzorów wniosków o udostępnienie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, licencji i Dokumentu Obliczenia Opłaty, a także sposobu wydawania licencji.
- prawo jazdy kategorii B
- umiejętność formułowania wypowiedzi w sposób gwarantujący zrozumienie, kształtowanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi;
- znajomość obsługi programu elektronicznego obiegu korespondencji EZD, TEAMS.
Oferta skierowana zarówno do osób pełnosprawnych jak i niepełnosprawnych oraz osób w wieku emerytalnym.
Wytyczne dotyczące aplikowania dostępne na stronie: https://bip.raszyn.pl/kategorie/22-praca-w-urzedzie/artykuly/3549-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-glowny-specjalista-w-referacie-geodezji-gospodarki-nieruchomosciami-i-rolnictwa?lang=PL
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD GMINY RASZYN
NIP: 5222065126
REGON: 000546638
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marcin Staszewski
Nr telefonu: 22 701 78 13
E-mail: mstaszewski@raszyn.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny,
2. kwestionariusz osobowy*,
3. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4. oświadczenie o niekaralności
5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych*,
6. kopie świadectw pracy (oraz zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy),
7. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
8. kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
10. klauzula dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
* Formularze na potrzeby postępowań dostępne na stronie: https://bip.raszyn.pl/kategorie/21-ogloszenia-o-prace-/artykuly/126-formularze-na-potrzeby-postepowan?lang=PL
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny