Numer oferty: StPr/25/0516
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: JANA PAWŁA II 7, 50-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Samodzielne opracowanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących przyznania lub odmowy pomocy w formie świadczeń finansowych i niefinansowych, wynikających z ustawy o pomocy społecznej oraz decyzji zmieniających prawomocne decyzje administracyjne 2. Ustalanie świadczeń nienależnie pobranych, zasad zwrotu świadczeń nienależnie pobranych, umarzanie świadczeń nienależnie pobranych. 3. Wydawanie postanowień i pism, dotyczących postępowań administracyjnych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik socjalny
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- dobra organizacja czasu pracy
- podstawowy pakiet MS Office
- Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 1] : Znajomość KPA i ustaw z zakresu pomocy społecznej
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: MOPS w Jeleniej Górze
NIP: 6111456516
REGON: 003271314
Krótki opis działalności gospodarczej: pomoc społeczna
Adres www: https://www.mops.jelenia-gora.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: JANA PAWŁA II 7, 50-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Banasik
Nr telefonu: 75 75 239-51 w.112
E-mail: a.banasik@mops.jelenia-gora.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail