Numer oferty: StPr/25/08644
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Realizacja zadań związanych z utrzymaniem sprawności infrastruktury technicznej w budynku przy ul. Świętokrzyskiej 14 w Warszawie oraz współdziałanie przy utrzymaniu infrastruktury zajmowanej przez placówki zamiejscowe.
2. Bieżące prowadzenie ewidencji wydatków budżetowych i zaangażowania w ramach realizowanych zadań.
3. Sporządzanie rocznych planów zadań inwestycyjnych, remontowych i napraw związanych z infrastrukturą techniczną budynku.
4. Opracowywanie danych do planów rzeczowo-finansowych w zakresie realizowanych zadań.
5. Realizacja zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane związane z infrastrukturą
i dostawą mediów, przygotowywanie danych do projektów umów/zleceń w zakresie infrastruktury technicznej budynku, m.in., przebudów, remontów i adaptacji pomieszczeń w budynku.
6. Prowadzenie prac dotyczących racjonalnego gospodarowania powierzchnią biurową PKN w Warszawie oraz placówek zamiejscowych, w tym dokonywanie oceny funkcjonalności oraz określanie zakresu niezbędnych robót budowlanych i zlecanie ekspertyz.
7. Prowadzenie spraw związanych z umowami administrowania, najmu, itp., nadzór nad ich realizacją
w zakresie placówek zamiejscowych PKN, a także prowadzenie analizy zasadności ich utrzymania.
8. Opracowywanie Programów Inwestycji dla zadań inwestycyjnych.
9. Monitorowanie realizacji umów w zakresie infrastruktury, udział w odbiorze prac inwestycyjnych, remontowych, konserwacyjnych, naprawczych oraz opisywanie w tym zakresie dyspozycji i faktur.
10. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami mediów oraz inicjowanie działań mających na celu zabezpieczenie potrzeb PKN w tym zakresie.
11. Współpraca z Zarządem Mienia Skarbu Państwa w zakresie bieżącego utrzymania infrastruktury w budynku PKN w Warszawie.
12. Analiza zużycia mediów (w szczególności energii elektrycznej i cieplnej) i przedstawianie rozwiązań służących optymalizacji ich zużycia,
13. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości w budynku PKN,
14. Prowadzenie spraw związanych z dostosowaniem budynków PKN do osób z niepełnosprawnością,
15. Współudział w prowadzeniu postępowań przetargowych i zapytań ofertowych w zakresie działania Działu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 20.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 8 100 PLN
Opis wynagrodzenia: Do wynagrodzenia doliczane 400 zł brutto dodatku funkcyjnego
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista administracji publicznej
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Pracodawca wymaga:
- wykształcenia wyższego technicznego w specjalności budownictwo, architektura, inżynieria sanitarna;
- doświadczenia i stażu pracy-4 lata pracy na podobnym stanowisku lub w branży ogólnobudowlanej, projektowej, wykonawczej, instalacyjnej;
- wiedzy ogólnobudowlanej znajomości ustawy Prawo budowlane, znajomości przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych;
- umiejętności korzystania z pakietu MS Office (w szczególności dobrej obsługi Excela);
- analitycznego myślenia, nastawienia na osiąganie celów, umiejętności sporządzania pism, dobrej organizacji pracy, samodzielności, odpowiedzialności, rzetelności, dokładności w wykonywaniu zadań, wysokiej kultury osobistej, umiejętności pracy w zespole;
- szkoleń z zakresu zamówień publicznych;
- posiadania obywatelstwa polskiego, korzystania z pełni praw publicznych, nieskazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej;
- znajomość klasyfikacji budżetowej - Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 02.08.2024 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie klasyfikacji części budżetowych oraz określenia ich dysponentów;
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny
2. CV
3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i doświadczenie zawodowe
4. Oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony https://www.pkn.pl/o-pkn/praca-i-praktyki-w-pkn)
5. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego
6. Oświadczenie kandydata o niekaralności, korzystaniu z pełni praw publicznych, nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 25.08.2025 r.(decyduje data wpływu oferty do PKN):
1. w formie papierowej, w zaklejonej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata do pracy oraz numerem referencyjnym ogłoszenia za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej na adres: Polski Komitet Normalizacyjny, ul. Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa lub osobiście w Kancelarii Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, ul. Świętokrzyska 14 w Warszawie, I piętro, pok. nr 109.
2. w formie elektronicznej, opatrzone własnoręcznym podpisem, przesyłając na adres e-mail: praca@pkn.pl
Wymagane dokumenty należy przesyłać w wersji papierowej lub elektronicznej zgodnie z instrukcją umieszczoną w ogłoszeniu na stronie https://www.pkn.pl/o-pkn/praca-i-praktyki-w-pkn
Oferty niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Prezes PKN ma prawo wstrzymać lub unieważnić nabór na każdym jego etapie. Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni w PKN, są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia postępowania. Do tego czasu kandydaci mogą odebrać swoje dokumenty.
Aplikując, kandydat oświadcza, że znana jest mu treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych KLAUZULA INFORMACYJNA
Polski Komitet Normalizacyjny (PKN) z siedzibą ul. Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa, jako administrator danych osobowych informuje, że przetwarzanie danych osobowych kandydatów do pracy odbywa się na podstawie Kodeksu Pracy w celu zawarcia umowy o pracę oraz zgody udzielonej przez kandydata na przetwarzanie danych niewymaganych w ogłoszeniu o pracę. Kandydat ma prawo w każdej chwili cofnąć zgodę w taki sam sposób,
w jaki została udzielona. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, aktualizacji, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia i usunięcia. Dane będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procesu rekrutacji. W sprawach spornych kandydatom przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wyjaśnień w sprawach związanych z danymi osobowymi udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych: tel. 22 5567661, e-mail: daneosobowe@pkn.pl
Miejsce pracy: ul. Świętokrzyska 14
Godziny pracy: 8 godz. w ruchomym czasie pracy: przyjście 7:00-9:30; wyjście 15:00-17:30
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY
NIP: 5251008869
REGON: 010415408
Adres www: www.pkn.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: praca@pkn.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny
2. CV
3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i doświadczenie zawodowe
4. Oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony https://www.pkn.pl/o-pkn/praca-i-praktyki-w-pkn)
5. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego
6. Oświadczenie kandydata o niekaralności, korzystaniu z pełni praw publicznych, nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, Godziny : 8-15