Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 07 września 2025 (niedziela)

Kierownik gospodarczy - Gliwice, śląskie

Data dodania: 2025-08-12
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ ŁĄCZNOŚCI
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/1195

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: WARSZAWSKA 35, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wykształcenie: min.średnie; 5 letnie doświadczenie w pracy administracyjnej;
Szczegółowy zakres obowiązków (czynności) na stanowisku pracy Kierownika gospodarczego
w ZSŁ w Gliwicach:
obsługa programów komputerowych SOD, PIM, SQOLA,VULCAN, E- zamówienia, BZP, mini portal, SIO sprzęt komputerowy, zgodnie z uprawnieniami, obsługa kontrahentów, zakup sprzętu i materiałów stanowiących wyposażenie szkoły i prowadzenie stosownej dokumentacji, kierowanie zespołem pracowników obsługi szkoły:
- określanie zadań pracowników obsługi,
- rozpisywanie zastępstw,
- nadzorowanie planów urlopowych,
- dzielenie premii
- organizacja i nadzór prac remontowych w szkole:
- planowanie wykonania potrzebnych remontów w placówce,
- zabezpieczenie ich realizacji,
- zamawianie niezbędnych materiałów do prac remontowych,
- koordynacja procesów związanych z zamówieniami publicznymi,
- zapewnienie przeglądów technicznych oraz zapewnienie sprawności technicznej budynków szkoły, dróg wewnętrznych oraz urządzeń:
- dbanie o sprawność i terminowość okresowych przeglądów instalacji: p-poż. , odgromowej, elektrycznej, wod.-kan., wentylacyjnej (przewody kominowe), przeglądów budowlanych,
- organizowanie konserwacji i naprawy urządzeń i sprzętu będącego na wyposażeniu szkoły(UDT),
- dbanie o terminową aktualizację Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego,
- zgłaszanie szkód do ubezpieczyciela,
- zgłaszanie awarii do odpowiedniego wydziału w Urzędzie Miasta,
- analiza i przechowywanie dokumentacji technicznej projektów,
- komputerowe prowadzenie ksiąg inwentarzowych oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej (prowadzenie planów amortyzacji zgodnie z obowiązującymi przepisami),
-przygotowanie danych do projektu budżetu szkoły z zakresu wydatków rzeczowych:
- na zakup energii,
- na zakup materiałów i wyposażenia,
- pozostałych usług (przeglądy, wywóz śmieci, ochrona, sprzątanie itp.),
- prowadzenie rejestrów zobowiązań finansowych szkoły oraz określenie zaangażowania,
- powierzenie prowadzenia planów amortyzacji w ZSŁ w Gliwicach zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami,
sporządzanie:
- deklaracji na podatek od nieruchomości, korekty do niej oraz zlecanie opłacenie podatku księgowej,
- deklaracji dotyczącej ubezpieczenia mienia szkoły,
- sprawozdania rocznego- korzystania ze środowiska,
- sprawozdania rocznego o udzielonych zamówieniach,
- ankiety związanej z zamówieniami i stanem technicznym budynku,
- sprawowanie opieki nad osobami odbywającymi karę ograniczenia wolności, osobami wykonującymi prace społeczno-użyteczne, skierowanymi do placówki z Sądu Rejonowego w Gliwicach, podczas nieobecności pracownika na stanowisku Pomoc Administracyjna, pełnienie zastępstwa w zakresie niezbędnym dla funkcjonowania placówki, podczas nieobecności osoby odpowiedzialnej, pełnienie zastępstwa w sekretariacie szkoły w zakresie niezbędnym dla funkcjonowania placówki - wprowadzanie faktur do programu SOD, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, obsługa korespondencji w programie SOD, obsługa korespondencji mailowej, wystawianie zaświadczeń uczniom, wydawanie legitymacji szkolnych, bezpośrednia i telefoniczna obsługa interesantów, podczas nieobecności osoby odpowiedzialnej, obsługa akt osobowych pracowników w zakresie wydawania kopii dokumentów, wykonywanie poleceń i czynności zleconych przez Dyrektora Szkoły, których nie wyszczególniono w niniejszym zakresie obowiązków, a wiążą się z rodzajem wykonywanej pracy oraz nie są sprzeczne z przepisami prawa pracy czy umowy o pracę.; pierwsza umowa to umowa zlecenie na 1 m-c w celu przeszkolenia pracownika, potem umowa na czas określony; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice


Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: 5 040 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto+wysługa lat + dodatek funkcyjny
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pracownik biurowy
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ ŁĄCZNOŚCI
NIP: 6312658310
REGON: 361098373
Krótki opis działalności gospodarczej: Działalność wspomagająca edukację
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: -, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Pracownik Sekretariatu
Nr telefonu: 32 231 36 12
E-mail: sekretariat@zsl.gliwice.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Kontakt telefoniczny z pracodawcą lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

opublikowano: 2025-08-12
ostatnia aktualizacja: 2025-08-15
Komentarze
Polityka Prywatności