Numer oferty: StPr/25/08672
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jagiellońska 51, 03-301 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - prowadzenie ewidencji dla korespondencji przychodzącej i wychodzącej z wydziału;
- przedkładanie korespondencji do dekretacji naczelnikowi wydziału i jego zastępcom;
- wydawanie korespondencji pracownikom wydziału;
- przygotowywanie korespondencji do wysyłki z wydziału;
- prowadzenie terminarza spotkań i narad kierownictwa wydziału;
- prowadzenie dzienników korespondencyjnych, podawczych, WKT-111 oraz rejestru aktów prawnych.
- prowadzenie elektronicznej ewidencji dziennika korespondencyjnego do użytku wewnętrznego kancelarii wydziału;
- prowadzenie ewidencji wysyłek pocztowych w aplikacji Poczty Polskiej S.A. Elektroniczny Nadawca;
- dostarczanie przesyłek pocztowych na Pocztę Specjalną i kompletowanie wykazów przesyłek odebranych z Poczty Specjalnej;
- kompletowanie akt ostatecznie załatwionych w teczkach zagadnieniowych po uprzednim naniesieniu adnotacji w dzienniku korespondencyjnym;
- przekazywanie akt kategorii A i B do archiwum po uprzednim zaewidencjonowaniu akt na spisach akt przekazanych;
- przekazywanie akt jawnych ostatecznie zakończonych po upływie roku przechowywania w kancelarii zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
- sporządzanie protokołów brakowania akt kategorii BC;
- rozliczanie się z przejętej na stan korespondencji po jej ostatecznym załatwieniu (OZ) sklasyfikowanej zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną;
- rejestrowanie dokumentów finansowo-księgowych;
- przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 17.11.2025
Data zakończenia: 16.11.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 064,96 PLN
Opis wynagrodzenia: Pracodawca oferuje:
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
- możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej;
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych;
- dobra lokalizacja;
Benefity płacowe:
- dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka);
- nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia;
- dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia);
- nagrody jubileuszowe;
- stojaki na rowery na terenie urzędu;
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie;
- finansowanie działalności kulturalno-oświatowej w postaci biletów na imprezy artystyczne, kulturalne i oświatowe;
- możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK);
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- polski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia:
- Pakiet MS Office
- Obsługa komputera
Wymagania pożądane
Uprawnienia:
- Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie;
- znajomość przepisów:
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji, przepisów wewnętrznych regulujących zasady terminowego załatwiania spraw, rozliczania pracowników, archiwizacji dokumentów oraz aktów wykonawczych.
- dobra organizacja pracy własnej;
- rzetelność;
- komunikatywność;
- obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office;
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w Komendzie Stołecznej Policji nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
Wymagania pożądane:
- praca na podobnym stanowisku;
Dokumenty niezbędne:
- życiorys/CV*,
- podanie o zatrudnienie skierowane do Komendanta Stołecznego Policji;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru;
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku kandydat/kandydatka nie pracował/ła, nie pełnił/ła służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych1 sierpnia 1972 roku lub później.( Dz. U. z 2024 r. poz. 1632) kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 632 ze zm.),
*CV powinno zawierać następujące informacje: imię/imiona i nazwisko kandydata, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez kandydata, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku na które prowadzony jest nabór.
Miejsce składania dokumentów:
- Wydział Administracyjno-Gospodarzy, ul. Jagiellońska 49, 03-301 Warszawa, z dopiskiem na kopercie technik zastępstwo Sekcja Ogólna - Wydział Administracyjno-Gospodarczy Komendy Stołecznej Policji
Termin składania dokumentów: do dnia 18.08.2025 roku;
Kontakt: tel. 47 72 382 90, e-mail: magdalena.wyrozemska@ksp.policja.gov.pl
Pełna treść oferty znajduje się na stronie: https://ksp.bip.policja.gov.pl/ksp/ogloszenia-o-wolnych-stanowisk/ogloszenia/46008,Ogloszenie-owolnym-stanowisku-pracy-poza-korpusem-sluzby-cywilnej-technik-w-Wyd.html
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Komenda Rejonowa Policji - Warszawa VI
NIP: 5251930070
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jagiellońska 51, 03-301 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 47 72 382 90
E-mail: magdalena.wyrozemska@ksp.policja.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - życiorys/CV*,
- podanie o zatrudnienie skierowane do Komendanta Stołecznego Policji;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru;
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku kandydat/kandydatka nie pracował/ła, nie pełnił/ła służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych1 sierpnia 1972 roku lub później.( Dz. U. z 2024 r. poz. 1632) kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 632 ze zm.),
*CV powinno zawierać następujące informacje: imię/imiona i nazwisko kandydata, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez kandydata, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku na które prowadzony jest nabór.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Miejsce składania dokumentów:
- Wydział Administracyjno-Gospodarzy, ul. Jagiellońska 49, 03-301 Warszawa, z dopiskiem na kopercie technik zastępstwo Sekcja Ogólna - Wydział Administracyjno-Gospodarczy Komendy Stołecznej Policji
Termin składania dokumentów: do dnia 18.08.2025 roku;