Numer oferty: StPr/25/0644
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Górników 15, 82-120 Krynica Morska, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Miasta Krynica Morska
https://bip.krynicamorska.tv/artykul/ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-ds-promocji-miasta-turystyki-kultury-sportu-i-rekreacji-2
BURMISTRZ MIASTA KRYNICA MORSKA OGŁASZA NABÓR
NA STANOWISKO URZĘDNICZE DS. PROMOCJI, KULTURY I SPORTU.
I.Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miasta Krynica Morska
ul. Górników 15,
82.120 Krynica Morska
II.Określenie stanowiska: stanowisko urzędnicze.
Nazwa stanowiska: stanowisko ds. promocji, kultury i sportu.
Wymiar czasu pracy pełny etat, zatrudnienie na czas określony z możliwością uzyskania umowy na czas nieokreślony.
Przewidywany termin zatrudnienia: wrzesień 2025 r.
III. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych: <6%.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) zatrudnienie na umowę o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
2) praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego, zmienne tempo pracy; praca
w siedzibie Urzędu w pomieszczeniu biurowym, sztucznie oświetlonym oraz w terenie;
3) kontakt telefoniczny, osobisty i kanałami komunikacji elektronicznej z klientem i instytucjami;
4) wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 5.000 brutto- 5.500 brutto + dodatek za staż pracy.
5) przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia
o niekaralności;
6) kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, zobowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą zakończoną egzaminem.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw z zakresu promocji, turystyki, kultury, sportu i rekreacji, w tym w szczególności:
1) współpraca ze stowarzyszeniami, klubami sportowymi, organizacjami pozarządowymi,
2) prowadzenie spraw związanych z promocją Miasta.
3) organizowanie wydarzeń i imprez kulturalnosportowych , festynów, koncertów, itp.
2. Prowadzenie spraw dotyczących członkostwa Gminy Miasta Krynica Morska
w związkach międzygminnych i stowarzyszeniach.
3. Nadzór nad funkcjonowaniem punktu informacji turystycznej.
4. Współpraca z Lokalną Organizacją Turystyczną w Krynicy Morskiej.
5. Udział w targach turystycznych, spotkaniach o tematyce turystycznej.
6. Gospodarowanie materiałami promocyjnymi oraz nadzór nad ich projektowaniem.
7. Organizacja narad i spotkań w zakresie przygotowania do sezonu letniego i podsumowaniu sezonu letniego.
8. Opracowanie, aktualizacja i realizacja kalendarza imprez promocyjnych, kulturalnych i sportowych.
9. Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z organizacją kąpielisk, w tym przygotowanie projektu uchwały dotyczącej organizacji kąpielisk i uchwały dotyczącej miejsc okazjonalnie wykorzystywanych do kąpieli.
10. Prowadzenie spraw w zakresie organizacji imprez masowych.
11. Nadzorowanie działalności związanej z funkcjonowaniem instytucji kultury, w tym prowadzenie rejestru instytucji kultury.
12. Prowadzenie spraw z zakresu działalności pożytku publicznego, w tym:
1) przygotowanie projektu uchwały w sprawie Rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi,
2) przeprowadzanie otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych:
a) obsługa konkursu,
b) zawieranie umów,
c) kontrola i ocena realizacji zadania,
d) rozliczenie zadania.
3) przedkładanie Radzie Miejskiej sprawozdania z realizacji programu za rok poprzedni.
13.Prowadzenie spraw z zakresu oświaty związanych z pełnieniem przez Gminę funkcji organu prowadzącego Szkołę Podstawową im. Janusza Korczaka w Krynicy Morskiej, w tym
w szczególności:
a) prognozowanie i rozliczanie dotacji podręcznikowej,
b) prowadzenie spraw z zakresu dowozu dzieci do szkół, placówek i ośrodków,
c) prowadzenie spraw z zakresu awansu zawodowego nauczycieli,
d) prowadzenie spraw w zakresie organizacji konkursów na dyrektora szkoły oraz spraw związanych z oceną jego pracy,
e) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem przez Burmistrza nagród dla uczniów i nauczycieli,
f) nadzór i kontrola realizacji obowiązku szkolnego i obowiązku nauki,
g) prowadzenie spraw związanych z ustawą o opiece nad dzieckiem do lat 3,
h) koordynacja Systemu Informacji Oświatowej (SIO) w zakresie prawidłowości naliczania subwencji, analiz i wprowadzeń do systemu,
i) prowadzenie spraw związanych z arkuszem organizacyjnym szkoły.
14. Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem kosztów kształcenia młodocianych.
15. Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do wytoczenia i prowadzenia spraw sądowych i administracyjnych.
16. Po zakończeniu postępowania sądowego lub administracyjnego i otrzymaniu prawomocnego orzeczenia lub po skierowaniu wniosku do egzekucji przekazywanie dokumentacji na stanowisko BFE w celu wyegzekwowania należności pieniężnych w postępowaniu egzekucyjnym, a w przypadku zobowiązań niepieniężnych prowadzenie postępowania egzekucyjnego przy pomocy Radcy Prawnego.
17. Zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przypisanych obowiązków.
18. Prowadzenie postępowań przetargowych w ramach zajmowanego stanowiska.
19. Zastępstwo pracownika ds. ochrony ludności i obrony cywilnej (OLC) podczas jego nieobecności.
20. Zastępowanie podczas nieobecności pracownika ds. informatyki w zakresie umieszczania wiadomości na stronie internetowej miasta oraz w BIP.
21. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza lub Sekretarza.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto+ dodatek za staż pracy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
- średnie zawodowe
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem pracy:
1. Wymagania niezbędne:
1.obywatelstwo polskie,
2.wykształcenie minimum średnie pełne,
3.znajomość przepisów prawa z zakresu:
ustawy prawo prasowe,
ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych,
ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych,
ustawy prawo oświatowe,
ustawy o systemie oświaty,
ustawy o finansowaniu zadań oświaty,
ustawy karta nauczyciela,
ustawy o systemie informacji oświatowej,
ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
ustawy o pracownikach samorządowych,
ustawy kodeks pracy,
ustawy o samorządzie gminnym.
4.posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
6.posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
7.brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8.nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1.inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność, zaangażowanie i samodzielność przy wykonywaniu powierzonych zadań,
2.dobra organizacja pracy,
3.umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym,
4.umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,
5.odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i skrupulatność, systematyczność,
6.umiejętność syntezy i analizy danych,
7.umiejętność podejmowania decyzji oraz umiejętność negocjowania,
8.zdolność do interpretacji i stosowania obowiązujących przepisów prawa,
9.preferowane doświadczenie, praca w jednostkach samorządu terytorialnego,
10.umiejętność sporządzania pism urzędowych.
11.umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres,
12.umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet MS Office (Word, Excel i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku).
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Krynica Morska
NIP: 5780017940
REGON: 170008774
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Górników 15, 82-120 Krynica Morska, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Miasta Krynica Morska
https://bip.krynicamorska.tv/artykul/ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-ds-promocji-miasta-turystyki-kultury-sportu-i-rekreacji-2
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1.list motywacyjny* - własnoręcznie podpisany;
2. Życiorys ( curriculum vitae) z opisem przebiegu pracy zawodowej własnoręcznie podpisany;
3. kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie własnoręcznie podpisany;
4. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz za przestępstwa skarbowe popełnione umyślnie (przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego);
5. kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, poświadczone za zgodność z oryginałem własnoręcznie podpisane;
6. kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie świadectwa pracy potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy lub zaświadczenie, poświadczone za zgodność
z oryginałem własnoręcznie podpisane;
7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji;
8. numer telefonu lub/i adres e-mail, który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną;
9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku aplikowania przez osobę niepełnosprawną) poświadczona za zgodność z oryginałem własnoręcznie podpisana.
10. Oświadczenie zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg poniższego wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko ds. promocji, kultury i sportu.
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135).
Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych, przez Urząd Miasta Krynica Morska, ul. Górników 15, 82-120 Krynica Morska.
Dokumenty aplikacyjne, które będą zawierały dane osobowe wykraczające poza dane niezbędne do procesu rekrutacji, nieopatrzone klauzulą nt. zgody na przetwarzanie danych osobowych podpisaną przez kandydata, będą komisyjnie niszczone, za wyjątkiem oryginalnych dokumentów, które będą odsyłane na adres wskazany w dokumentach aplikacyjnych.
Termin i miejsce składania dokumentów: do 22.08.2025 r. do godz. 15:00.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w Urzędzie Miasta Krynica Morska ul. Górników 15, w sekretariacie, albo przesłać na adres: Urząd Miasta Krynica Morska ul. Górników 15, 82-120 Krynica Morska z dopiskiem: Nabór - stanowisko ds. promocji, kultury i sportu . Decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony
w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomione telefonicznie lub e-mailowo w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 22.08.2025r., Godziny : do 15:00