Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 05 września 2025 (piątek)

Aplikant - Ostróda, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2025-08-12
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Pracodawca: Urząd Miejski w Ostródzie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/1023

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Adama Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Do zakresu działania aplikanta (po ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia
podstawowego) należeć będzie wykonywanie zadań i obowiązków w zakresie ochrony ładu
i porządku publicznego wynikających z ustawy o strażach gminnych z dnia 29 sierpnia 1997
r., oraz z innych aktów wykonawczych w tym aktów prawa miejscowego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 12.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
Opis wynagrodzenia: Informacja o naborze na stronie: file:///C:/Users/mkwiatkowska/Downloads/Og%C5%82oszenie%20.pdf

Godziny pracy: 08:00 - 16:00, 16:00 - 24:00. Dyzury w soboty w godzinach 12:00 - 20:00.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: strażnik gminny / miejski
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wiek - ukończone 21 lat życia,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) wykształcenie co najmniej średnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
g) niekaralność (kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe),
h) uregulowany stosunek do służby wojskowej.

2. Wymagania dodatkowe:
a) preferowane wykształcenie wyższe o kierunku: pedagogika, administracja, bezpieczeństwo publiczne,
b) prawo jazdy kat. B,
c) kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy,
d) predyspozycje osobowe: umiejętność pracy w zespole, zmysł organizacyjny, komunikatywność, umiejętność podejmowania decyzji, rzetelność, wysoka kultura osobista, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność,
e) gotowość do wykonywania czynności służbowych poza normatywnym czasem pracy, w tym w dni ustawowo wolne od pracy,
f) znajomość przepisów Ustawy o strażach gminnych, Ustawy o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej, Ustawy o samorządzie gminnym,
g) umiejętność podporządkowania się szczególnej dyscyplinie służbowej,
h) umiejętność stosowania właściwych aktów prawnych, stosownie do zajmowanego stanowiska i wykorzystanie ich w praktyce, umiejętność argumentowania,
i) umiejętność prowadzenia negocjacji, bezkonfliktowego działania, komunikatywność, terminowość, rzetelność, odpowiedzialność, sumienność.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Ostródzie
NIP: 7410010958
REGON: 000524430
Krótki opis działalności gospodarczej: administracja samorządowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Adama Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1) podanie (list motywacyjny) o przyjęcie na stanowisko objęte naborem poświadczone własnoręcznym podpisem,
2) CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy,
4) podpisane przez kandydata oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
5) dokument poświadczający wykształcenie,
6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
7) kserokopie świadectw pracy potwierdzające przebieg pracy zawodowej,
8) w przypadku pracy aktualnie wykonywanej należy przedłożyć zaświadczenie pracodawcy potwierdzające fakt i okres zatrudnienia,
9) podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz niekaralności za umyślne przestępstwa skarbowe,
10) podpisane przez kandydata oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
11) podpisane przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na druku załączonym do ogłoszenia o naborze.

Dokumenty, o których mowa w części VI ogłoszenia, należy przesłać w zaklejonych kopertach z napisem: Konkurs na stanowisko urzędnicze Aplikant Straży Miejskiej w Ostródzie na adres: URZĄD MIEJSKI W OSTRÓDZIE, ul. ADAMA MICKIEWICZA 24, 14-100 OSTRÓDA lub złożyć osobiście w siedzibie Urzędu w Punkcie Obsługi Interesanta (parter, pok. 119).
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miejskiego w Ostródzie. Dokumenty, które zostaną złożone lub wpłyną do Urzędu Miejskiego w Ostródzie po terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 05.09.2025r.

opublikowano: 2025-08-12
ostatnia aktualizacja: 2025-08-15
Komentarze
Polityka Prywatności