Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 18 sierpnia 2025 (poniedziałek)

Samodzielny referent ds. kontroli - Przasnysz, mazowieckie

Data dodania: 2025-08-11
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przasnyszu
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy Przasnysz
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Numer oferty: StPr/25/0277

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Berka Joselewicza 6, 06-300 Przasnysz, powiat: przasnyski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Ustalanie tematów, terminów oraz wskazanie osób uczestniczących w kontroli,
2) Opracowywanie planu kontroli wewnętrznej,
3) Opracowywanie planu kontroli zewnętrznej,
4) Wykonywanie zadań z zakresu kontroli zarządczej,
5) Sporządzanie upoważnień do kontroli,
6) Prowadzenie rejestru kontroli wewnętrznych,
7) Sporządzanie dokumentacji kontrolnej wewnętrznej,
8) Sporządzanie dokumentacji kontrolnej zewnętrznej,
9) Kontrola przyznanych form pomocy w zakresie prawidłowości realizacji zawartej umowy i wydatkowania środków zgodnie z przeznaczeniem (praca w terenie),
10) Prowadzenie rejestru kontroli organów zewnętrznych
11) Obsługa kontroli prowadzonych przez organy zewnętrzne,
12) Sporządzanie informacji o realizacji kontroli,
13) Archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i przekazywanie jej do składnicy akt.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
  • wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Uprawnienia:
  • Prawo jazdy kat. B

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1) obywatelstwo polskie, Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadający znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3) minimum 1 rok stażu pracy,
4) dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) nieposzlakowana opinia.
7) preferowany staż w administracji,
8) zdolności interpersonalne komunikatywność, kreatywność, empatia, życzliwość;
9) umiejętność logicznego myślenia i stosowania przepisów prawa;
10) zdolność do samokształcenia, planowania i organizowania pracy własnej;
11) umiejętność współpracy w zespole;
12) dobra znajomość obsługi komputera;

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy Przasnysz
NIP: 7611079141
REGON: 550347829
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Berka Joselewicza 6, 06-300 Przasnysz, powiat: przasnyski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny podpisany czytelnie przez kandydata,
2) CV czytelnie podpisane przez kandydata,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe, kwalifikacje i umiejętności poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem (każda zapisana strona),
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku, o które kandydat się ubiega,
8) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla kandydatów,
9) kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność poświadczonego przez kandydata za zgodność z oryginałem (każda zapisana strona) nie dotyczy.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście

opublikowano: 2025-08-12
ostatnia aktualizacja: 2025-08-15
Komentarze
Polityka Prywatności