Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 25 sierpnia 2025 (poniedziałek)

Doradca ds. zatrudnienia - Szamotuły, wielkopolskie

Data dodania: 2025-08-11
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Pracodawca: POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0629

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: WOJSKA POLSKIEGO 1, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - przyjmowanie i rejestracja oświadczeń o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcom, zezwoleń na pracę sezonową, innych dokumentów związanych z zatrudnianiem cudzoziemców,
- weryfikacja formalna i merytoryczna składanych wniosków,
- analiza i ocena poprawności dokumentów składanych przez wnioskodawców,
- udzielanie informacji na temat procedur legalizacji pracy,
- pozyskiwanie i publikacja ofert pracy,
- doradztwo dla pracodawców w zakresie doboru kandydatów, możliwości wsparcia zatrudnienia i dostępnych form pomocy dla pracodawców,
- nawiązywanie stałych kontaktów z pracodawcami i innymi podmiotami rynku pracy,
- wizyty u pracodawców - udział w bezpośrednich spotkaniach z pracodawcami w celu identyfikacji zapotrzebowania na pracowników i ich kompetencje,
- diagnozowanie zapotrzebowania na zawody i specjalności na lokalnym rynku pracy,
- realizacja zadań z zakresu pośrednictwa dla pracodawców oraz pośrednictwa w ramach sieci EURES,
- realizacja zadań wynikających z przepisów dotyczących Krajowego Funduszu Szkoleniowego przeznaczonego na finansowanie szkoleń,
- realizowanie ofert pracy dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy,
- sporządzanie sprawozdań z realizowanych zadań,
- organizacja targów pracy, spotkań branżowych, drzwi otwartych, wizyt u pracodawców oraz innych wydarzeń organizowanych przez urząd pracy,
- dbałość o marketing usług oferowanych przez dział współpracy i rozwoju,
- promocja form pomocy w mediach społecznościowych oraz przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
- gromadzenie, opracowywanie i upowszechnianie informacji merytorycznie związanej z zakresem zadań stanowiska
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pośrednicy pracy i zatrudnienia
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • obywatelstwo polskie lub inne pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
  • oświadczenie o niekaralności
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania dodatkowe:
- znajomośc przepisów ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia oraz aktów wykonawczych do ww. ustawy,
- znajomośc procedur legalizacji pracy pracowników cudzoziemskich,
- doświadczenie zawodowe w jednistkach administracji państwowej lub samorządowej,
- wiedza z zakresu kontaktu z klientem w procesie doradczym,
- znajomość obowiązujących procedur administracyjnych,
- biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
- komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, wysoka kultura osobista.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY
NIP: 7871728228
REGON: 632076519
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: WOJSKA POLSKIEGO 1, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Jolanta Gałkowska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o dane stanowisko
2. CV
3. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienia
4. Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy)
5. Kopie dokumentów poświadczających posiadanie innych umiejętności (zaświadczenie o ukończonych kursach, szkoleniach itp.)
6. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
7. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe
8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r. poz 1781 ze zm.)

Dokumenty nalezy składać w terminie do 25.08.2025r. przesyłając listownie na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach ul.Wojska Polskiego 1, 64-500 Szamotuły lub osobiście w siedzibie urzędu (sekretariat I pietro, pok. 23 do godz. 15:30) w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko: doradca ds. zatrudnienia".
Za termin złożenia dokumentów uważa się dzień wpływu dokumentacji w przypadku składania jej osobiście, bądź datę stempla pocztowego - w przypadku przesłania dokumentów pocztą.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych tj. (Dz. U. z 2019r. poz. 1781 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1135 ze zm.)".
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

opublikowano: 2025-08-11
ostatnia aktualizacja: 2025-08-15
Komentarze
Polityka Prywatności