Numer oferty: StPr/25/2040
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Rynek 1, 25-303 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: − obsługa procesu wnioskowania o wydanie dowodu osobistego a także unieważnianie dowodów osobistych,
− wprowadzanie danych osobowych do Rejestru Dowodów Osobistych, przetwarzanie ich oraz udostępnianie danych z ww. rejestru,
− wydawanie zaświadczeń,
− prowadzenie archiwum dowodowego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- samodzielność, dokładność, odporność na stres
- praca w zespole
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Umiejętność : wymagane wykształcenie wyższe o kierunku prawo lub administracja.
Nr oferty 51/2025, link do ogłoszenia, wymagań i dokumentów: https://bipum.kielce.eu/urzad-miasta-kielce/rekrutacja/nabor-na-stanowiska-urzednicze/nabor-na-stanowisko-podinspektora-w-wydziale-obslugi-mieszkancow-nr-ref-512025.html
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Kielce
NIP: 6570462841
REGON: 000516028
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierownie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rynek 1, 25-303 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Monika Matczak
Nr telefonu: 413676597,413676142
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Kontakt telefoniczny: 413676597,413676142