Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 19 sierpnia 2025 (wtorek)

Stanowisko urzędnicze w wydziale zdrowia i polityki społecznej - Toruń, kujawsko-pomorskie

Data dodania: 2025-08-11
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Pracodawca: URZĄD MIASTA TORUNIA
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: nauki społeczne lub medyczne

Numer oferty: StPr/25/1256

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Fałata 39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań obejmuje w szczególności:
1) prowadzenie, koordynacja i realizacja działań z zakresu ograniczania patologii społecznych, profilaktyki uzależnień takich jak alkoholizm, nikotynizm, narkomania oraz chorób taki jak HIV lub AIDS i realizacja budżetu Gminy Miasta Toruń w tym zakresie,
2) koordynacja gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii,
3) współudział w realizacji przedsięwzięć z obszaru polityki społecznej,
4) sporządzanie okresowych analiz (diagnoz) o sytuacji społecznej i w zakresie uzależnień mieszkańców Torunia,
5) współdziałanie w sprawach merytorycznych dot. zajmowanego stanowiska z działami Urzędu Miasta Torunia oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasta Toruń, organami samorządu terytorialnego, administracji rządowej, organizacjami pozarządowymi,
6) podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania finansowych środków zewnętrznych,
7) przygotowywanie i sporządzanie projektów aktów prawnych, sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań,
8) planowanie, wykonanie i sprawozdawczość w zakresie budżetu w części dotyczącej środków pochodzących z opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
9) przygotowanie dokumentacji i realizacja postępowań konkursowych na realizację zadań gminy w zakresie profilaktyki uzależnień, rozpatrywanie ofert o dotację, przygotowanie umów, kontrola bieżąca realizacji umów, współpraca z realizatorami zadań, rozliczanie udzielonych dotacji,
10) współpraca z gminną komisją rozwiązywania problemów alkoholowych, rozliczanie wynagrodzeń członków komisji, przygotowywanie analiz i zestawień finansowych w tym zakresie,
11) przygotowanie, realizacja i rozliczanie zamówień publicznych w zakresie wykonywanych zadań.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: 4 900 PLN
Opis wynagrodzenia: Naszym pracownikom oferujemy:
1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
2) benefity płacowe:
dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego),
dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. 13,
nagrody jubileuszowe,
system uznaniowych premii finansowych,
3) pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku i kultury oraz pakiet sportowo-rekreacyjny,
4) możliwość przystąpienia do pracowniczego ubezpieczenia grupowego,
5) możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach / konferencjach branżowych,
6) możliwość awansu zawodowego.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) usytuowanie stanowiska pracy: budynek wielokondygnacyjny, schody,
2) czas pracy: pełny wymiar.
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w UMT, w miesiącu poprzedzającym ukazanie się ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści ochrony zdrowia gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: nauki społeczne lub medyczne

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1. Od kandydatów oczekujemy wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe w zakresie nauk społecznych lub nauk medycznych,
2) co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe,
3) znajomość ustaw o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, o przeciwdziałaniu narkomanii, o zdrowiu publicznym, o przeciwdziałaniu przemocy domowej, o pomocy społecznej, o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich, a także znajomość przepisów Kodeksu postepowania administracyjnego,
4) wiedza z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów związanych z uzależnieniami w tym: profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, przeciwdziałania narkomanii, przeciwdziałania innym uzależnieniom, edukacji publicznej oraz profilaktyki w zakresie szkód społecznych i zdrowotnych związanych z używaniem alkoholu i innych substancji,
5) spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
2. Dodatkowym atutem będzie wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
2) doświadczenie w pracy związanej ze zlecaniem organizacjom pozarządowym zadań publicznych gminy lub realizacją procedury otwartych konkursów ofert na wykonanie zadań publicznych gminy lub rozliczaniem dotacji i przygotowywaniem sprawozdań lub obsługą budżetu lub realizacją projektów społecznych/zdrowotnych/z zakresu profilaktyki uzależnień,
3) doświadczenie w realizacji lub koordynacji projektów finansowanych ze środków krajowych lub funduszy Unii Europejskiej.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD MIASTA TORUNIA
NIP: 9562288703
REGON: 000596903
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
E-mail: k.nowaczyk@um.torun.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) CV (opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu),
2) motywacja przystąpienia do naboru,
3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie wyższe w zakresie nauk społecznych lub nauk medycznych,
4) dokumenty potwierdzające co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe,
5) dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej (w przypadku spełnienia przez kandydata wymagania dodatkowego),
6) dokumenty potwierdzające doświadczenie w pracy związanej ze zlecaniem organizacjom pozarządowym zadań publicznych gminy lub realizacją procedury otwartych konkursów ofert na wykonanie zadań publicznych gminy lub rozliczaniem dotacji i przygotowywaniem sprawozdań lub obsługą budżetu lub realizacją projektów społecznych/zdrowotnych/z zakresu profilaktyki uzależnień (w przypadku spełnienia przez kandydata wymagania dodatkowego),
7) dokumenty potwierdzające doświadczenie w realizacji lub koordynacji projektów finansowanych ze środków krajowych lub funduszy Unii Europejskiej (w przypadku spełnienia przez kandydata wymagania dodatkowego),
8) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
9) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu,
10) opinie, referencje i/lub zakresy czynności z poprzednich miejsc pracy (dokumenty dodatkowe nieobligatoryjne).
Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata powinny być opatrzonej jego własnoręcznym podpisem. Ponadto zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672 z późn. zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
8. Tryb przeprowadzenia naboru:
1) Termin składania ofert: do dnia 19.08.2025 r. w godzinach pracy urzędu.
2) Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
Oferta pracy nr 33/2025.
3) Ofertę należy złożyć albo przesłać przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Biuro Kadr i Płac Urzędu Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń.
4) Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. Urzędu.
5) O spełnianiu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na podany adres e-mail.
6) Zgłoszenia, które wpłyną po wyznaczonym terminie pozostawia się bez rozpatrzenia.
9. Klauzula informacyjna:
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu. W sprawach ochrony danych osobowych został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym można kontaktować się mailowo iod@um.torun.pl. Kontakt z administratorem możliwy jest również pod adresem: Urząd Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń. Dane osobowe kandydatów przetwarzane są w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz Regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Torunia, stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 26 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 25 stycznia 2018 r. (z późn. zm.). Dane osobowe będą przekazywane i udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar Unii Europejskiej. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, sprostowania ich, gdy zachodzi taka konieczność, poprawienia danych osobowych, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych jest warunkiem udziału w rekrutacji, a żądanie usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją udziału w naborze. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum Urzędu. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych, w terminie miesiąca po rozstrzygnięciu naboru. Oferty nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone. Zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych informacje o wynikach naboru zawierające imię, nazwisko oraz miejscowość zamieszkania zostaną upublicznione na stronie internetowej www.bip.torun.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przez okres co najmniej 3 miesięcy. Urząd Miasta Torunia informuje, że na niezgodne z prawem przetwarzanie danych przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: do dnia 19.08.2025 r

opublikowano: 2025-08-11
ostatnia aktualizacja: 2025-08-13
Komentarze
Polityka Prywatności