Numer oferty: StPr/25/0905
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: RYNEK 1, 48-370 Paczków, powiat: nyski, woj: opolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa organizacyjna Burmistrza i Zastępcy Burmistrza, obsługa Sekretariatu, przyjmowane, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu, zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne, gospodarka środkami rzeczowymi, drukami i formularzami, ekspedycja przesyłek pocztowych na terenie miasta i gminy Paczków, potwierdzanie za zgodność z oryginałem dokumentów urzędowych,
prowadzenie ewidencji delegacji pracowników Urzędu, sporządzanie umów na jazdy lokalne i zamiejscowe, weryfikacja i zatwierdzanie pod względem merytorycznym oświadczeń na jazdy lokalne, gospodarka pieczątkami, pieczęciami i tablicami urzędowymi, prowadzenie Centralnego Rejestru Umów, prowadzenie spraw socjalnych pracowników Urzędu, prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją składników majątkowych Urzędu, obsługa aplikacji e-Doręczenia.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne: posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, wykształcenie średnie, co najmniej roczny staż pracy, znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, umiejętność obsługi komputera.
Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego, administracji publicznej lub na stanowisku o podobnym charakterze, komunikatywność, umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, kserokopia dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie http://paczkow.bip.net.pl/?c=439 lub w siedzibie Urzędu Miejskiego w Paczkowie, kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, referencje, pisemne oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych, pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia), kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych.
Termin składania dokumentów aplikacyjnych do dnia 19.08.2025 r.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Paczkowie
NIP: 7530014002
REGON: 000529373
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: RYNEK 1, 48-370 Paczków, powiat: nyski, woj: opolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Joanna Bodyk
Nr telefonu: 774316791
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon