Numer oferty: StPr/25/0734
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jana Zygmunta Jakubowskiego 10, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:
-wykonywanie różnorodnych prac biurowych związanych z funkcjonowaniem Poradni,
-redagowanie pism urzędowych, notatek służbowych i dokumentów wewnętrznych,
-przygotowanie Kart Indywidualnych Dzieci oraz przygotowanie dokumentacji związanej z przekazywaniem do innych placówek, urzędów i instytucji,
-sprawdzanie poprawności formalnej oraz rejestracja wydawanych opinii i orzeczeń,
-wpisywanie danych do odpowiednich rejestrów i ewidencji,
-prowadzenie inwentaryzacji majątku Poradni zgodnie z obowiązującymi przepisami,
-współpraca z pracownikami merytorycznymi i administracyjnymi, obsługi Poradni,
-inne zadania zlecone przez dyrektora Poradni w ramach obowiązków służbowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Data zakończenia: 30.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 2 333 PLN
Opis wynagrodzenia: do uzgodnienia
Pracodawca oferuje:
-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/2 etatu,
-stabilne warunki zatrudnienia w instytucji publicznej,
-możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
-przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
-wykształcenie co najmniej średnie, preferowane administracyjne lub pokrewne,
-znajomość zasad redagowania pism urzędowych,
-pełna zdolność do czynności prawnych,
-umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, w tym programów pakietu MS Office,
-dobra organizacja pracy, rzetelność i dokładność,
-umiejętność pracy pod presją czasu,
-umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
Dodatkowe atuty:
-doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych lub administracji publicznej,
-znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (RODO),
-doświadczenie w pracy z dokumentacją oświatową (opinie, orzeczenia, rejestry).
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 2 w Płocku
NIP: 7742669570
REGON: 000941688
Krótki opis działalności gospodarczej: Działalność wspomagająca edukację
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana Zygmunta Jakubowskiego 10, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
-CV i list motywacyjny,
-kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
-oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Termin i sposób składania aplikacji:
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Poradni (w zamkniętej kopercie A4) :
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 2
ul. Z. Jakubowskiego 10, 09-402 Płock
z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko referent (1/2 etatu)
z czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania kandydata.
Termin składania ofert od 11.08.2025-21.08.2025 rok
Uwaga: Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.