Numer oferty: StPr/25/0703
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Planowanie i rozwój przestrzenny: opracowywanie, opiniowanie i koordynacja przedsięwzięć mających na celu harmonijny rozwój przestrzeni gminnej, w tym przygotowywanie dokumentów strategicznych oraz planów rewitalizacji, przygotowywanie wytycznych do projektowania ważnych obiektów i przestrzeni gminnych, opiniowanie uchwał dotyczących gospodarowania przestrzenią, w tym mpzp, wykonywanie prac związanych z regulacjami standaryzującymi elementy seryjne wykorzystywane w przestrzeni publicznej, w tym: ławki, latarnie, wygrodzenia, wiaty przystankowe, słupy reklamowe i kosze na śmieci.
Opiniowanie i nadzór: wydawanie opinii architektonicznych i urbanistycznych na potrzeby władz gminy oraz jednostek organizacyjnych w sprawach dot. gospodarowania przestrzenią, opiniowanie warunków zabudowy, zagospodarowania terenów dla kluczowych inwestycji, nadzór nad jakością strategicznych obiektów publicznych, udział w komitetach sterujących/naradach nad projektami infrastrukturalnymi, uzgadnianie i opiniowanie lokalizacji i formy pomników, upamiętnień oraz murali i dzieł sztuki w przestrzeni publicznej, opiniowanie planowanych szyldów i nośników reklamowych w zakresie zgodności z tzw. uchwała reklamową, uzgadnianie i opiniowanie projektów iluminacji ulic, placów i obiektów budowlanych.
Konsultacje społeczne i partycypacja: organizowanie i prowadzenie konsultacji społecznych dotyczących realizacji nowych obiektów i przestrzeni publicznych oraz szeroko rozumianej rewitalizacji obiektów i przestrzeni istniejących, aktywne włączanie mieszkańców w procesy decyzyjne, prowadzenie działań edukacyjnych i popularyzatorskich związanych z kształtowaniem przestrzeni. Estetyka i ochrona dziedzictwa: proponowanie i opiniowanie rozwiązań mających na celu poprawę estetyki przestrzeni gminnej oraz obiektów architektonicznych, współpraca przy aktualizacji gminnej ewidencji zabytków i realizacji programu opieki nad zabytkami, promocja lokalnej architektury i dbałości o estetykę (konkursy na najlepsza realizację obiekt, szyld, ogródek, itp.), Organizacja konkursów i współpraca: inicjowanie, organizacja i udział w konkursach architektonicznych i urbanistycznych dotyczących koncepcji zagospodarowania przestrzeni czy obiektów użyteczności publicznej, współpraca z organizacjami branżowymi, stowarzyszeniami architektów, inwestorami oraz innymi interesariuszami procesu inwestycyjnego.
Realizacja zadań administracyjnych: prowadzenie prac związanych z uchwałą krajobrazową, prowadzenie spraw związanych z gminnym programem rewitalizacji, prowadzenie rejestrów wymaganych przepisami prawa. Przygotowywanie projektów dokumentów, informacji i danych dla Wójta i Rady Gminy w zakresie powierzonych zadań. Współpraca z zespołem radców prawnych. Przygotowywanie danych i informacji niezbędnych do wypełniania raportów i sprawozdań z zakresu statystki publicznej, zgodnie z kompetencjami. Wykonywanie czynności związanych z kontrolami (NIK, RIO, Komisji Rewizyjnej) oraz audytami. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta oraz Zastępcę Wójta.
Przygotowywanie odpowiedzi na pisma, skargi, petycje, udzielanie informacji publicznej w zakresie właściwości komórki.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 670 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali architekci krajobrazu
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Staż pracy co najmniej 5 lat, wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach, architektura lub architektura krajobrazu, znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z aktami wykonawczymi, ustaw o rewitalizacji, ustawy prawo budowlane, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie przyrody, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, ustawy Prawo zamówień publicznych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, znajomość programów GIS (np. QGIS). Wymagane doświadczenie zawodowe przy projektowaniu obiektów użyteczności publicznej, w tym również przestrzeni publicznych, doświadczenie w zakresie prowadzenia procesów rewitalizacji, znajomość programów CAD, preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, w administracji publicznej, prawo jazdy kat. B i posiadanie samochodu z możliwością wykorzystania do celów służbowych, biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office, dyspozycyjność, umiejętność szybkiego, wydajnego i efektywnego realizowania powierzonych zadań, umiejętność planowania i organizacji pracy, wyczucie estetyczne, kreatywność i innowacyjność, odpowiedzialność, skrupulatność i sumienność oraz determinacja w dążeniu do celu, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 22 sierpnia 2025 r. w siedzibie urzędu, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko GŁÓWNY SPECJALISTA - ARCHITEKT GMINNY lub przez zakładkę Aplikuj. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.michalowice.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Michałowice, Reguły, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1.
Pracodawca wypłaca dodatki stażowe, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, "wczasy pod gruszą".
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
NIP: 5341338300
REGON: 000541753
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: DOROTA CHALIMONIUK
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: dokumenty aplikacyjne zgodnie z ogłoszeniem www.bip.michalowice.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie