Numer oferty: StPr/25/0877
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Piłsudskiego 38A, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. przygotowywanie umów z zakresu zadań administracji, nadzór nad ich realizacją,
opisywanie faktur i dokumentów;
2. poszukiwanie i monitorowanie potencjalnych źródeł dofinansowania w ramach funduszy
krajowych i europejskich;
3. udział w tworzeniu dokumentacji aplikacyjnej dla projektów, obejmującej niezbędne
elementy formalne, merytoryczne i finansowe;
4. współpraca z innymi pracownikami galerii w przygotowaniu koncepcji projektu w celu jego
dostosowania do wymogów programu i zwiększenia szans na pozyskanie dofinansowania;
5. przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów ze środków krajowych
i zagranicznych oraz ofert sponsorskich;
6. gromadzenie pełnej dokumentacji realizowanych projektów do celów sprawozdawczych
i na potrzeby kontroli przy współpracy z innymi działami;
7. przygotowanie merytorycznego i finansowego rozliczenia przyznanego dofinansowania
przy współpracy z zespołem;
8. organizacja dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz procedurami
administracyjnymi i finansowymi;
9. współpraca z wykonawcami pracującymi na rzecz galerii;
10. kontakt z urzędami, instytucjami oraz firmami zewnętrznymi;
11. zbieranie i analiza ofert na bieżące zakupy i usługi, tworzenie zestawień ofertowych, oraz
realizacja zakupów na potrzeby biura galerii;
12. skanowanie i wprowadzanie faktur do systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów;
13. wsparcie organizacyjno-administracyjne osób odpowiedzialnych za realizację wystaw;
14. rozwiązywanie bieżących problemów, koordynacja działań oraz wsparcie w procesie
uzgadniania, negocjacji i raportowania;
15. prowadzenie i monitorowanie baz danych, rejestrów i ewidencji; dokonywanie odczytów
urządzeń pomiarowych.
Miejsce wykonywania pracy: al.Marsz. J.Piłsudskiego 44, 10-450 Olsztyn
Godziny pracy 8:00 - 16:00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 0.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Data zakończenia: 31.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 300 PLN
Opis wynagrodzenia: Pierwsza umowa na okres określony - docelowo na czas nieokreślony.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: umiejętności negocjacyjne,samodzielność i bardzo dobra organizacji własnej pracy; biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office/Open Office; wysokie umiejętności komunikacyjne oraz umiejętności pracy w zespole;
zaangażowanie w wykonywane obowiązki oraz własne inicjatywy i kreatywność;terminowość;umiejętność działania pod presją czasu, wysoka kultury osobistej.
Mile widziane: doświadczenie w obsłudze administracyjnej instytucji publicznej; znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym; doświadczenie w rozliczaniu projektów dofinansowanych z budżetu województwa,państwa, czy UE oraz pozyskiwania sponsorów.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Biuro Wystaw Artystycznych
NIP: 7390514258
REGON: 000276512
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Piłsudskiego 38A, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Magdalena Szymańczuk
Nr telefonu: 89 533 51 08
E-mail: sekretariat@bwa.olsztyn.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty aplikacyjne należy przesłać drogą elektroniczną na adres email: sekretariat@bwa.olsztyn.pl bądź przesłać w zaklejonej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko specjalistki/specjalisty ds. administracji i pozyskiwania środków na adres: Biuro Wystaw Artystycznych w Olsztynie, al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 38A, 10-450 Olsztyn.
Termin składania aplikacji do 20 sierpnia 2025 roku. Galeria zastrzega prawo zaproszenia wybranych kandydatów na rozmowę kwalifikacyjną oraz możliwość wcześniejszego zakończenia rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta