Numer oferty: StPr/25/1137
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Akacjowa 1, 86-134 Dolna Grupa, powiat: świecki, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Wprowadzanie i księgowanie dowodów księgowych: rachunków faktur, not księgowych, wyciągów bankowych, poleceń księgowania,
2) Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego faktur, rachunków, not księgowych;
3) Sprawdzanie rachunków i faktur pod względem kompletności i zgodności z założeniami przyjętymi do budżetu;
4) Uzgadnianie prawidłowości zapisów na kontach;
5) Sporządzanie i księgowanie not księgowych;
6) Monitorowanie i księgowanie dochodów i wydatków;
7) Przygotowywanie przelewów i ich realizacja;
8) Przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty;
9) Współpraca przy opracowywaniu projektu budżetu;
10) Ewidencja i rozliczanie podatku VAT jednostek obsługiwanych w zakresie: prowadzenia rejestru VAT, sporządzania deklaracji cząstkowych VAT
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 145 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- księgowość z wykorzystaniem programów komputerowych
- księgowość komputerowa z obsługą administracyjno-biurową i elementami ubezpieczeń społecznych
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Obsługa komputera - pakiet MS Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. W przypadku wykształcenia średniego wymagane min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w księgowości, niekaralność, znajomość regulacji prawnych z zakresu rachunkowości budżetowej, znajomość regulacji prawnych z zakresu finansów publicznych, ustawy
o ubezpieczeniach społecznych, znajomość regulacji prawnych z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych oraz podatku VAT, umiejętność planowania, analizowania planu, umiejętność biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi (Microsoft Office, programy finansowo księgowe), rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole, umiejętność
rozwiązywania problemów, wysoka kultura osobista, odporność na stres, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem Konkurs na stanowiskopracownik ds. administracyjno-finansowych w Centrum Usług Wspólnych Gminy Dragacz lub przesłać na adres:
Centrum Usług Wspólnych Gminy Dragacz Dolna Grupa,
ul. Akacjowa 1, 86-134 Dragacz.
Termin składania lub przesłania dokumentów: do dnia 18.08.2025 r., do godz. 14:00.
Dokumenty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY DRAGACZ
NIP: 5591252344
REGON: 001113344
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Akacjowa 1, 86-134 Dolna Grupa, powiat: świecki, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Sandra Idczak
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - CV;
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- oświadczenie o niekaralności;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z procesem rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta