Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 24 sierpnia 2025 (niedziela)

Referent/specjalista w dziale księgowości (nr 1869) - Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Data dodania: 2025-08-08
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Pracodawca: UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/1869

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Jagiellońska 15, 85-067 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:
- dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych,
- rzetelne prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z ewidencją dokumentów księgowych
i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,
- uzgadnianie i analiza rejestrów sprzedaży i rejestrów zakupu,
- bieżąca kontrola i uzgadnianie rozrachunków z tyt. VAT,
- przygotowanie deklaracji VAT-7, VAT-UE, plików JPK oraz podatku akcyzowego,
- przygotowanie danych do obliczenia wskaźnika i prewskaźnika VAT na kolejny rok kalendarzowy,
- rozliczanie sprzedaży rejestrowanej w kasach fiskalnych,
- współpraca z innymi działami w zakresie księgowości,
- czynny udział w procesie zakończenia miesiąca oraz zamknięcia roku.

Oferujemy:
- zatrudnienie na wiodącym Uniwersytecie badawczym,
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- elastyczny czas pracy w ramach ruchomego systemu czasu pracy - wspieramy work-life balance,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka",
- dodatkowe dni wolne:
* w Święto Uniwersytetu,
* wynikające ze stażu pracy w Uniwersytecie,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i programu opieki medycznej,
- możliwość skorzystania z pakietu świadczeń socjalnych, m.in.:
* dofinansowania biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe,
* dofinansowania do karty PZU Sport,
* dofinansowania opłat z tytułu uczęszczania dziecka do żłobka, przedszkola lub innych placówek wychowania przedszkolnego,
* dofinansowania wypoczynku, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży,
* preferencyjnych pożyczek.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: kwota wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania konieczne:
- wykształcenie średnie,
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku: w przypadku ubiegania się o stanowisko specjalisty
minimum 2 lata praktyki z wykształceniem wyższym i minimum 5 lat praktyki z wykształceniem średnim,
- praktyczna wiedza w zakresie podatku od towarów i usług,
- praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, przepisów o finansach publicznych,
- umiejętność przygotowywania opinii, pism oraz opracowywania procedur w zakresie finansowo-księgowym i podatkowym,
- umiejętność dobrej organizacji pracy, w tym pracy zespołowej,
- komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- skrupulatność, terminowość i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.

Dodatkowym atutem będzie:
- wykształcenie wyższe magisterskie o profilu ekonomicznym (finanse, rachunkowość),
- znajomość programu finansowo-księgowego SIMPLE ERP,
- znajomość Ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym,
- znajomość środowiska administracyjnego Uczelni.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU
NIP: 8790177291
REGON: 000001324
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Gagarina 11, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
E-mail: praca@cm.umk.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Pisemne oferty należy przesyłać:
- w postaci elektronicznej na adres e-mail: praca@cm.umk.pl
lub
- w postaci papierowej na adres:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
Ul. Jagiellońska 15
85-067 Bydgoszcz
Dział Spraw Personalnych CM
z dopiskiem "rekrutacja do Działu Księgowości CM referent/specjalista"
w terminie do 24.08.2025 r.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie przez Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń (Administrator Danych Osobowych) Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu (Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - załącznik do ogłoszenia).

Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928), informacje o procedurze dokonywania zgłoszeń wewnętrznych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu są dostępne na stronie: https://www.umk.pl/kontakt/zgloszenia-wewnetrzne/

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej RODO, informujemy, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń (dalej: ADO, UMK).
2. Pana/Pani dane osobowe uzyskane w związku z udziałem w prowadzonej przez nas rekrutacji będą przetwarzane:
a) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO w celu pozostawienia danych osobowych w bazie kandydatów do pracy w przyszłych rekrutacjach, lub w przypadku przekazania nam danych osobowych, które swoim zakresem wykraczają poza katalog danych wymienionych w art. 221 Kodeksu Pracy.
b) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu podjęcia przez nas niezbędnych czynności zmierzających do zawarcia umowy, przy czym ostatecznie umowa może nie zostać zawarta.
c) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 221 Kodeksu Pracy w celu pozyskania informacji niezbędnych dla prawidłowego przebiegu procesu rekrutacyjnego.
d) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami wynikającymi z procesu rekrutacyjnego.
3. Pana/Pani dane będą przechowywane przez nas przez okres prowadzenia rekrutacji na wskazane stanowisko.
4. W przypadku niektórych procesów rekrutacyjnych możliwe jest przechowywanie przez nas Pana/Pani danych osobowych przez okres do 3 lat, co wynika z okresu przedawnienia roszczeń ze stosunku pracy.
Związane to jest z ryzykiem wystąpienia roszczeń o nierówne traktowanie w zatrudnieniu.
5. W przypadku wyrażenia zgody Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres jednego roku w bazie kandydatów do pracy.
6. Przysługuje Panu/Pani prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie, ale cofnięcie zgody nie wywiera wpływu na przetwarzanie dokonane na jej podstawie przed jej cofnięciem.
7. Przysługują Panu/Pani prawa, które zrealizujemy na wniosek o:
a) Żądanie dostępu do danych osobowych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania,
b) Żądanie usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
c) Sprzeciw wobec przetwarzania.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu, w którym zostały zebrane.
9. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Pana/Pani dane osobowe udostępniane mogą być organom administracji publicznej, sądom, komornikom w zakresie sytuacji przewidzianych w przepisach prawa, a także podmiotom, z którymi ADO współpracuje w zakresie usług windykacyjnych, prawnych.
11. Na dzień zbierania Pana/Pani danych osobowych nie planujemy przekazywać ich poza EOG (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię), nie wykluczając tego w przyszłości, o czym zostanie Pan/Pani poinformowania ze stosownym wyprzedzeniem.
12. W stosunku do Pana/Pani nie będą prowadzone działania polegające na podejmowaniu decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one również podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu.
13. Jeżeli chce Pan/Pani skontaktować się z ADO w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności w związku z wniesieniem wniosku o realizację przysługujących praw prosimy o kontakt pod adresem e-mail: iod@umk.pl lub adresem korespondencyjnym ADO, z dopiskiem IOD.

Pełna treść ogłoszenia dostępna pod adresem: https://www.cm.umk.pl/images/users/440/aktualnosci/2025/Ogoszenie_Dzia_Ksigowoci_CM_07.08.2025.pdf
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta

opublikowano: 2025-08-08
ostatnia aktualizacja: 2025-08-12
Komentarze
Polityka Prywatności