Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 28 sierpnia 2025 (czwartek)

Inspektor w sekcji świadczeń rodzinnych - Zelów, łódzkie

Data dodania: 2025-08-08
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Pracodawca: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZELOWIE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0857

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Piotrkowska 12, 97-425 Zelów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Sporządzanie decyzji administracyjnych z zakresu świadczeń rodzinnych zgodnie z ustawą o świadczeniach rodzinnych i innymi aktami prawnymi w tym zakresie. Przygotowywanie i przekazywanie odwołań od decyzji wraz z aktami sprawy organowi odwoławczemu. Sporządzanie sprawozdań, materiałów statystycznych i analitycznych z zakresu świadczeń. Archiwizowanie dokumentów. Obsługa programów komputerowych. Opracowanie, wdrażanie i obsługa projektów i programów zgodnie z wytycznymi.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
Opis wynagrodzenia: Praca od poniedz. do piątku w godzinach: 7.30-15.30
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych, niekaralność, nieposzlakowana opinia. Min. 5 lat doświadczenia w pracy w JOPS. Znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej w tym JOPS. Znajomość przepisów programów i ustaw: o świadczeniach rodzinnych, o funduszu alimentacyjnym, o oświadczeniu wspierającym, ustawy "Za życiem", ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, programu "Czyste powietrze". Znajomość przepisów ustawy- kodeks postępowania administracyjnego. Biegła znajomość obsługi komputera.
Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnej organizacji pracy. Inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji. Odporność na stres. Dyspozycyjność

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZELOWIE
NIP: 7691107358
REGON: 004710000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Piotrkowska 12, 97-425 Zelów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Radosław Noremberg
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Inspektor w Sekcji Świadczeń Rodzinnych" w sekretariacie MGOPS lub przesłać listem do 01.09.2025 r. Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów dostępne na stronie www.mgops.zelow.pl

opublikowano: 2025-08-08
ostatnia aktualizacja: 2025-08-13
Komentarze
Polityka Prywatności