Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 21 sierpnia 2025 (czwartek)

Podinspektor w wydziale komunikacji k 112/25 - Gdańsk, pomorskie

Data dodania: 2025-08-08
Dodane przez: Gdański Urząd Pracy
Pracodawca: Urząd Miejski w Gdańsku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/6212

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: przyjmowanie wniosków o wydanie uprawnień do kierowania pojazdami,
prowadzenie postępowań administracyjnych w celu wydania lub odmowy wydania uprawnień do kierowania pojazdami,
wydawanie praw jazdy, pozwoleń na kierowanie tramwajem oraz ich wtórników,
wydawanie międzynarodowych praw jazdy,
wymiana krajowych i zagranicznych praw jazdy oraz kart motorowerowych na prawo jazdy kat. AM,
wydawanie/przedłużanie ważności/rozszerzanie zakresu zezwolenia na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne,
przyjmowanie wniosków w formie elektronicznej,
wydawanie decyzji o cofnięciu/przywróceniu uprawnień do kierowania pojazdami,
wydawanie decyzji o zatrzymaniu prawa jazdy/pozwolenia na kierowanie tramwajem i zwrocie prawa jazdy/pozwolenia na kierowanie tramwajem,
przyjmowanie postanowień o zatrzymaniu prawa jazdy/pozwolenia na kierowanie tramwajem, wyroków celem wykonania orzeczonego środka karnego w postaci zakazu prowadzenia pojazdów oraz zatrzymanych praw jazdy/pozwoleń na kierowanie tramwajem w depozyt,
wydawanie decyzji o skierowaniu na badania lekarskie,
informowanie o obowiązku wykonania badania lekarskiego/psychologicznego, odbyciu kursu reedukacyjnego w zakresie problematyki przeciwalkoholowej i przeciwdziałaniu narkomanii,
wydawanie decyzji o skierowaniu na kontrolne sprawdzenie kwalifikacji,
udzielanie odpowiedzi na zapytania upoważnionych podmiotów dotyczących posiadanych uprawnień do kierowania pojazdami,
wydawanie zaświadczeń potwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami,
wysyłanie żądań akt oraz przesyłanie akt kierowców do innych urzędów,
przyjmowanie znalezionych, zniszczonych, przesłanych przez organ zagraniczny praw jazdy,
generowanie Profilu Kandydata na Kierowcę,
obsługa dedykowanego systemu informatycznego,
przyjmowanie i sprawdzanie wyprodukowanych praw jazdy przesłanych z PWPW,
zamawianie materiałów biurowych,
obsługa terminali płatniczych,
prowadzenie ewidencji osób bez uprawnień,
zakładanie akt ewidencyjnych kierowcy,
archiwizacja dokumentacji.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 600 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze 5600,00 brutto,
/zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych/,
dodatek stażowy
/zgodnie z Ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych/,
dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka
/zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/,
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: - wymagania niezbędne
wykształcenie średnie i min. 3-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i min. pół roku stażu pracy;
znajomość przepisów: ustawa Kodeks podstępowania administracyjnego, ustawa Prawo o ruchu drogowym, ustawa o kierujących pojazdami oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustawy;
umiejętność redagowania pism;
umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office);
obywatelstwo polskie;
nieposzlakowana opinia;
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- wymagania dodatkowe
wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym;
doświadczenie w pracy w administracji rządowej i samorządowej;
znajomość programów: OTAGO, SYSTEM POJAZD, EZD;
umiejętność bezkonfliktowego kontaktu z klientem;
znajomość języka obcego;
dobra organizacja pracy;
staranność, dokładność;
komunikatywność, inicjatywa;
kreatywność, innowacyjność;
odporność na stres;
umiejętność pracy pod presją czasu;
wysoka kultura osobista;
asertywność.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Gdańsku
NIP: 5833466742
REGON: 000598463
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Curriculum Vitae (CV);
list motywacyjny;
kserokopia dyplomu ukończenia szkoły średniej, ukończenia studiów;
kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy potwierdzające staż pracy;
inne dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności;
wypełnione i podpisane oświadczenie zgodnie ze wzorem
*w przypadku zatrudnienia konieczne będzie dostarczenie Zapytania o udzielenie informacji o osobie do Ministerstwa Sprawiedliwości - Krajowy Rejestr Karny
WZÓR OŚWIADCZENIA do pobrania https://bip.gdansk.pl/urzad-miejski/praca/Podinspektor-w-Wydziale-Komunikacji-K-112-25,a,293709
Dokumenty potwierdzające staż pracy lub kompetencje nabyte w trakcie pracy lub nauki za granicą muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty potwierdzające staż pracy winny jednoznacznie wskazywać okres zatrudnienia oraz charakter stosunku prawnego, na podstawie którego świadczona była praca za granicą.
Dalsze etapy rekrutacji zostaną przeprowadzone w następujący sposób:
Kandydaci/kandydatki spełniający/ce wymagania niezbędne, zakwalifikowani do kolejnego etapu, otrzymają zaproszenie do udziału w spotkaniu rekrutacyjnym, które odbędzie się w siedzibie Urzędu lub z wykorzystaniem aplikacji MS Teams. Jednocześnie kandydaci zostaną poinformowani o planowanym przebiegu spotkania, w tym o wykorzystywanych podczas naboru narzędziach rekrutacyjnych.
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Gdańsku przekroczył 6%.
Zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miejski w Gdańsku, z siedzibą 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12.
Dane kontaktowe:
- ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk,
- tel. +48 58 524-45-00,
- e-mail: umg@gdansk.gda.pl.
We wszystkich sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: iod@gdansk.gda.pl.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia przez Państwa wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji na stanowiska pracy w Urzędzie.
Dane będą przetwarzane na podstawie ustawy z dnia 26.06.1974 Kodeks Pracy oraz ustawy z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza zakres wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze, dane będą przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody.
Okresy przechowywania Państwa danych osobowych: w przypadku wygrania naboru Państwa dokumenty aplikacyjne zostaną dołączone do akt osobowych i będą przechowywane przez okres przewidziany dla dokumentacji pracowniczej, dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, na potrzeby której została wyrażona zgoda, dokumenty aplikacyjne spełniające wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze będą przechowywane przez okres 5 lat, licząc od końca roku, w którym został przeprowadzony nabór, dokumenty aplikacyjne nie spełniające wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze zostaną zniszczone w sposób mechaniczny przez Wydział Kadr i Organizacji po upływie miesiąca od daty wpływu dokumentów do Urzędu.
Dane osobowe będą przekazywane i udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku wygrania naboru dane osobowe wybranego kandydata w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania w myśl przepisów Kodeksu cywilnego zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu na okres co najmniej 3 miesięcy. Państwa dane osobowe są przekazywane podmiotom przetwarzającym w związku z realizacją umów zawartych przez Urząd Miejski w Gdańsku, w ramach których zostało im powierzone przetwarzanie danych osobowych, w tym np. dostawcom usług IT.
Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych lub ich usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacyjnym. Mają Państwo prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych wykraczających poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody powinno nastąpić w trybie analogicznym jak wyrażenie zgody na przetwarzanie danych.
W przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów RODO podczas przetwarzania danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych osobowych wynikających bezpośrednio z przepisów prawa jest obligatoryjne. Zaniechanie ich podania skutkuje niemożnością realizacji procesu rekrutacji. Podanie pozostałych danych (nie objętych wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze) jest dobrowolne, jednak zaniechanie ich podania utrudni realizację procesu rekrutacji.
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również profilowane.
Zgodnie z Ustawą o ochronie sygnalistów, w Urzędzie Miejskim w Gdańsku opracowano wewnętrzną procedurę zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Informacje na temat procedury dostępne są w BIP - Urząd Miejski w Gdańsku
Do kolejnego etapu rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci/kandydatki, którzy/e:
złożą wszystkie wyżej wymienione dokumenty
spełniają wszystkie wymagania niezbędne
Dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12 pokój nr 40 w zamkniętych kopertach lub przesyłać na adres:
Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
z następującą adnotacją:
nabór na stanowisko urzędnicze:
Podinspektor w Wydziale Komunikacji K 112/25
W terminie od 08.08.2025 r. 22.08.2025 r., decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
Informacje o wyniku naboru prowadzonego na zasadzie jawności i konkurencyjności zostaną upowszechnione w BIP www.gdansk.pl i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Informujemy, że nadsyłanych ofert nie zwracamy.

opublikowano: 2025-08-08
ostatnia aktualizacja: 2025-08-13
Komentarze
Polityka Prywatności