Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 19 sierpnia 2025 (wtorek)

Oferta konkursowa - specjalista w zespole planowania, sprawozdawczości i it (zps) - Opole, opolskie

Forma zatrudnienia: umowa o pracę

Data dodania: 2025-08-08
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Pracodawca: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), informatyczne

Numer oferty: StPr/25/1475

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Krakowska 18, 45-018 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1)Przestrzeganie regulaminów, procedur i innych przepisów obowiązujących
w Funduszu.
2) Znajomość przepisów prawnych w zakresie wykonywania zadań określonych
dla zajmowanego stanowiska pracy.
3)Terminowe wykonywanie zadań oraz bezstronne i kulturalne załatwianie interesantów, udzielanie im wyczerpujących informacji.
4) Przestrzeganie zasad porządku i dyscypliny pracy.
5) Dbałość o powierzone mienie i zapewnienie przestrzegania ochrony informacji zgodnie
z obowiązującą w Funduszu polityką bezpieczeństwa informacji.
6)Dbałość o poprawne kształtowanie atmosfery pracy, służącej efektywnemu wykorzystaniu czasu pracy oraz umiejętności i doświadczenia zespołu pracowniczego.
7) Podnoszenie kwalifikacji zawodowych, w drodze samokształcenia, udziału w szkoleniach oraz przeprowadzanie szkoleń dla pracowników Funduszu w sprawach wynikających z obowiązków określonych w części II zakresu czynności.
8) Opracowywanie materiałów niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań na zajmowanym stanowisku (w tym analiz, informacji, ocen i sprawozdań, redagowanie pism i tekstów z wykorzystaniem dostępnego oprogramowania komputerowego).
9) Udział w opracowywaniu i aktualizacji systemu informatycznego Funduszu.
10)Wykonywanie zadań związanych ze współdziałaniem Funduszu z Samorządem Województwa Opolskiego, Wojewodą Opolskim, Ministerstwem Klimatu i Środowiska, Ministrem Finansów, Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Opolskim Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska oraz innymi jednostkami organizacyjnymi, w tym w sprawach wynikających z porozumień zawartych przez Fundusz z tymi jednostkami.
11) Udział w pracach doraźnych zespołów problemowych powołanych przez Prezesa Zarządu do zbadania, opracowania lub zaopiniowania określonego zagadnienia, którego zakres lub stopień skomplikowania wymaga współpracy różnych komórek organizacyjnych i stanowisk pracy w Funduszu.
12) Udział w opracowywaniu i aktualizacji Księgi Procedur Funduszu.
13)Współdziałanie z Audytorem Wewnętrznym w zakresie przeprowadzanych kontroli wewnętrznych oraz z innymi Zespołami Funduszu w zakresie wykonywanych zadań.
14) Sporządzanie pisemnych notatek służbowych w sprawach mogących mieć istotny wpływ na prowadzone sprawy i decyzje podejmowane przez organy statutowe Funduszu oraz przekazywanie sporządzonych notatek członkom Zarządu Funduszu.
15) Rzetelne prowadzenie, gromadzenie i przechowywanie dokumentów na zajmowanym stanowisku zgodnie z obowiązującą w Funduszu instrukcją kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt oraz przestrzeganie zasady pisemnego załatwiania spraw.
16) Systematyczne przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowego w rocznych cyklach.
17)Poddawanie się badaniom lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

2. Obowiązki szczegółowe:
1) Sporządzanie informacji, raportów i sprawozdań z działalności Funduszu w zakresie określonym dla Zespołu oraz w zakresie niezastrzeżonym dla innych komórek organizacyjnych. Sporządzanie informacji ad hoc na potrzeby Funduszu, Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Ministerstwa Środowiska oraz innych podmiotów i instytucji;
2) Prowadzenie statystyk we współpracy z komórkami organizacyjnymi;
3) Udział w opracowywaniu projektów strategii, planów i sprawozdań w zakresie ogólnym, między dziedzinowym i niestrzeżonym do kompetencji innych komórek organizacyjnych;
4) Zapewnienie dostępu do informacji publicznej, w tym udzielanie odpowiedzi ws. informacji publicznej zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej.
5)Prowadzenie spraw związanych z elektronicznym systemem zarządzania dokumentacją (EZD);
6) Podejmowanie działań związanych z usprawnieniem funkcjonowania wewnętrznego systemu informatycznego PROLAN, w tym identyfikacją potrzeb, analizą ofert firmy Prolan i wdrażaniem ulepszeń systemowych;
7)Obsługa stron internetowych Funduszu, w tym Biuletynu Informacji Publicznej oraz zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania.
8) Współpraca z Zespołem Organizacji Biura i Promocji przy podejmowaniu wszelkich działań informacyjno promocyjnych, w tym opracowywanie prezentacji.
9) Udział w planowaniu rozwoju i aktualizacji systemu informatycznego Funduszu.
10)Udział w organizacji szkoleń pracowników Funduszu w zakresie obsługi i wykorzystania sprzętu informatycznego i oprogramowania.
11) Doradztwo, organizacja i prowadzenie szkoleń pracowników Funduszu w zakresie związanym z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pracy.
12) Podejmowanie działań związanych z usprawnieniem funkcjonowania wewnętrznego systemu informatycznego PROLAN, w tym: identyfikacją potrzeb, analizą ofert firmy Prolan i wdrażaniem ulepszeń systemowych.
13) Przygotowanie dokumentów do archiwizacji w terminach przewidzianych odpowiednimi przepisami oraz archiwizacja i wykonywanie kopii danych, znajdujących się na dysku serwera Funduszu.
14) Pełnienie zastępstwa w czasie nieobecności innego pracownika w Zespole - nieobecności zgodnie z obowiązującą w Funduszu tabelą zastępstw.
15) Przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentacji wytworzonej przez Zespół według ustalonego terminarza na podstawie spisu zdawczo-odbiorczego.
16)Wykonanie innych prac zleconych przez członków Zarządu Funduszu i Koordynatora Zespołu, niewymienionych, a wynikających z przepisów prawa oraz obowiązujących w Funduszu regulaminów, zasad, instrukcji i opisów procedur. Zatrudnienie na przełomie września października.

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 129,31 PLN
Opis wynagrodzenia: +dodatek za wieloletnią pracę brutto zgodnie z wysługą lat do 20%
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw integracji technologii informatycznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), informatyczne
Uprawnienia:
  • Prawo jazdy kat. B

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- bardzo dobra znajomość Excela,
- niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
i korzystanie w pełni z praw publicznych;
- przedłożenie wymaganych dokumentów.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność programowania;
- umiejętność rozwiązywania problemów technicznych (umiejętność konfiguracji
i diagnostyki komputerów, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych itp.);
- doświadczenie w obsłudze EZD (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją),
- dobra organizacja pracy;
- komunikatywność, uczciwość, sumienność, punktualność, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, wysokie zaangażowanie w pracę, dyspozycyjność.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
NIP: 7542997507
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Krakowska 18, 45-018 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Cieśla
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - cv;
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania lub dostępny w sekretariacie Funduszu);
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie świadectw pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu (wydane nie później niż 30 dni przed datą złożenia dokumentów aplikacyjnych) oraz kserokopie innych dokumentów świadczących o posiadanym doświadczeniu zawodowym, kwalifikacjach i umiejętnościach;
- potwierdzenie znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office (zaświadczenie, certyfikat lub oświadczenie);
- oświadczenie kandydata, stwierdzające, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie (wzór do pobrania);
- oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów
rekrutacji (wzór do pobrania);
- klauzula informacyjna RODO (wzór do pobrania).

Inne informacje:
- dokumenty niekompletne lub wadliwie wypełnione nie podlegają uzupełnieniu lub poprawieniu;
- lista kandydatów, których oferty spełniają wymagania formalne określone
w niniejszym ogłoszeniu zostanie niezwłocznie po upływie terminu składania dokumentów, zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej Funduszu. Tylko w stosunku do tych kandydatów będą podjęte dalsze działania;
- dokumenty wszystkich kandydatów nie podlegają zwrotowi, zostaną zarchiwizowane zgodnie z obowiązującym w Funduszu rzeczowym wykazem akt.

Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów w Biurze Obsługi Klienta Funduszu w formie papierowej od poniedziałku do piątku
w godzinach od 800 1500 lub przesłanie pocztą na adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu, ul. Krakowska 53, 45-018 Opole (decyduje data wpływu do Biura Obsługi Klienta). Przyjmuje się oferty złożone
w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją Aplikacja na stanowisko Specjalisty w Zespole Planowania, Sprawozdawczości i IT (ZPS) Nabór VI

Sposób przekazania dokumentów: Termin: Termin składania ofert upływa dnia: 19.08.2025 r. Zatrudnienia: wrzesień-październik 2025 r.

opublikowano: 2025-08-08
ostatnia aktualizacja: 2025-08-11
Komentarze
Polityka Prywatności