Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 14 września 2025 (niedziela)

Specjalista / specjalistka ds. organizacyjno-prawnych - Tychy, śląskie

Data dodania: 2025-08-08
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Pracodawca: MEGREZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1194

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Edukacji 102, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: • sporządzanie projektów dokumentów wewnętrznych i ich aktualizacja (regulaminów, instrukcji, zarządzeń);
• sporządzanie projektów uchwał Zarządu, Rady Nadzorczej, Zgromadzenia Wspólników,
• sporządzanie projektów umów, koordynacja zawieranych umów;
• przygotowywanie pism wychodzących, prowadzenie korespondencji Działu;
• przygotowywanie zmian i dokonywanie aktualizacji w rejestrach, w których Spółka widnieje;
• współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w szczególności z NFZ, Urzędem Wojewódzkim, Urzędem Marszałkowskim, Ministerstwem Zdrowia, sądami i prokuraturą;
• kompletowanie, archiwizowanie, porządkowanie dokumentacji Działu;
• zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów w Dziale;
• prowadzenie ewidencji i rejestrów zgodnie z obowiązującymi w Spółce standardami;
* praca w systemie 1-zmianowym 07:00-15:00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 7 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • obsługa komputera - pakiet Office
  • obsługa urządzeń biurowych

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wykształcenie wyższe (ukończenie studiów na kierunku prawo lub administracja); co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; znajomość zagadnień dot. organizacji ochrony zdrowia będzie dodatkowym atutem; dobra znajomość pakietu Microsoft Office oraz sprawna obsługa urządzeń biurowych; umiejętność sprawnego redagowania tekstów; bardzo dobra organizacja pracy własnej

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: MEGREZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6342670310
REGON: 24087228600000
Krótki opis działalności gospodarczej: Działalność szpitali
Adres www: www.szpitalmegrez.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Edukacji 102, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Elżbieta Swoboda
Nr telefonu: 32 3255126
E-mail: rekrutacja@szpitalmegrez.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV - życiorys zawodowy wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

opublikowano: 2025-08-08
ostatnia aktualizacja: 2025-08-13
Komentarze
Polityka Prywatności