Numer oferty: StPr/25/2138
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - rejestracja bezrobotnych i poszukujących pracy,
- obsługa klientów Powiatowego Urzędu Pracy,
- weryfikowanie dokumentów,
- wprowadzanie niezbędnych informacji do bazy danych,
- ustalanie uprawnień do świadczeń,
- sporządzanie decyzji administracyjnych,
- przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Poznaniu.
- przyjmowanie, kompletowanie, weryfikowanie i rejestracja oświadczeń o powierzeniu pracy cudzoziemcowi oraz zezwoleń na pracę sezonową,
- realizowanie postępowania administracyjnego z zakresu prowadzonych spraw.
Warunki pracy na stanowisku:
- praca w siedzibie Urzędu,
- kontakt z klientem, praca przy komputerze.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 18.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- doświadczenie - 1 rok
- DOBRA ZNAJOMOŚC MS OFFICE
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- co najmniej roczne doświadczenie zawodowe, w tym min. 1 rok na stanowisku administracyjnym,
- dobra znajomość programów MS Word i MS Excel.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów Ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia i Ustawy o warunkach dopuszczalności powierzenia pracy cudzoziemcom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przepisów wykonawczych do ww. ustaw oraz Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- doświadczenie w obsłudze klienta,
- dyspozycyjność,
- umiejętność współpracy w grupie,
- znajomość języka angielskiego,
- obsługa urządzeń biurowych.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: POWIATOWY URZĄD PRACY W POZNANIU
NIP: 7831524761
REGON: 639694717
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 618 345-669, 618-345-647
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- CV i list motywacyjny,
- kopie świadectw pracy.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Dokumenty należy składać w terminie do: 18.08.2025 r. za pośrednictwem poczty na adres Urzędu: ul. Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, poprzez e-Doręczenia na adres: AE:PL-22471-50681-WRGDD-29 lub osobiście w kancelarii tutejszego Urzędu (I piętro pok. 104) z dopiskiem Oferta na stanowisko specjalisty ds. ewidencji i świadczeń w Dziale Ewidencji, Świadczeń i Informacji, znak PUP VII-1110/10/2025)
Inne informacje:
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone zgodnie z obowiązującymi w tutejszym Urzędzie zasadami prowadzenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 61 8345-669/647