Numer oferty: StPr/25/0329
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:
1. Współudział w określaniu potrzeb oraz planowanie środków finansowych na realizację zadań w zakresie
bezpieczeństwa publicznego w ramach budżetu miasta.
2. Współdziałanie z organizacjami pozarządowymi na rzecz realizacji zadań poprawy bezpieczeństwa
publicznego w mieście.
3. Opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta w zakresie bezpieczeństwa publicznego.
4. Przygotowywanie i publikowanie materiałów do szkolenia w ramach powszechnej samoobrony.
5. Przygotowywanie projektów pism związanych z nadzorem Prezydenta Miasta nad działaniem
Komendanta Miejskiego PSP:
a) stanowiska Prezydenta Miasta dotyczącego powołania albo odwołania Komendanta Miejskiego
PSP,
b) polecenia złożenia przez Komendanta Miejskiego PSP informacji o stanie bezpieczeństwa miasta
w zakresie ochrony przeciwpożarowej,
c) polecenia podjęcia przez Komendanta Miejskiego PSP działań zmierzających do usunięcia
zagrożenia bezpieczeństwa wspólnoty samorządowej,
d) zlecenia przeprowadzenia czynności kontrolno rozpoznawczych w zakresie określonym w art. 23
ustawy o ochronie przeciwpożarowej.
6. Przygotowywanie dokumentacji opinii i wniosków wydziału dotyczących zmian miejscowych planów
zagospodarowania przestrzennego.
7. Opracowanie dokumentacji w zakresie realizacji zwierzchnictwa Prezydenta Miasta w stosunku do
Komendanta Miejskiego Policji w Mysłowicach oraz realizacja porozumień i umów zawartych z Komendą
Wojewódzką Policji w Katowicach i Szkołą Policji w Katowicach, w tym:
a) przygotowywanie projektów opinii dotyczących powołania lub odwołania Komendanta Miejskiego
Policji,
b) przygotowywanie projektów opinii dotyczących mianowania lub zwalniania ze stanowiska
Kierownika rewiru dzielnicowych,
c) przygotowywanie projektów wniosków o przygotowanie rocznych lub doraźnych sprawozdań
z działalności oraz rocznych lub doraźnych informacji o stanie porządku i bezpieczeństwa
publicznego,
d) przygotowanie projektów żądań udostępnienia dokumentów i informacji dotyczących pracy Policji
dla potrzeb Miejskiej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku,
e) przygotowanie projektów żądań przywrócenia w danym miejscu stanu zgodnego z porządkiem
prawnym lub podjęcia działań zapobiegających naruszeniu prawa a także zmierzających do
usunięcia zagrożenia bezpieczeństwa i porządku publicznego,
f) przygotowanie projektu uchwały Rady Miasta o liczbie etatów w rewirach dzielnicowych, których
koszt utrzymania pokryje miasto oraz przygotowanie projektu porozumienia z Komendantem
Wojewódzkim Policji w tym zakresie,
g) przygotowanie porozumienia z Komendantem Miejskim Policji o przekazaniu środków na wypłatę
rekompensat pieniężnych za ponadnormatywny czas służby oraz na wypłatę nagród za osiągnięcia
w służbie.
8. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z zasadami wynikającymi z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu
Miasta oraz terminowego przekazywania prowadzonych dokumentów do archiwum zakładowego.
9. Wykonywanie sprawozdań dotyczących składników majątku gminy użytkowanego przez jednostki
ochotniczych straży pożarnych miasta.
10. Wykonywanie innych poleceń Prezydenta Miasta związanych z zadaniami Wydziału.
11. Wykonywanie zadań zgodnie z systemem zarządzania jakością wg normy PN-EN ISO 9001.
12. Nadzorowanie i koordynowanie w ramach posiadanych kompetencji, realizacji zadań ochrony ludności
i obrony cywilnej na obszarze gminy.
13. Bieżąca praca w elektronicznym systemie obiegu dokumentów.
14. Bieżąca praca w oparciu o zasoby aplikacji intranetowej.
15. Bieżąca obsługa przydzielonego adresu poczty elektronicznej.
16. Kontrola zmian przepisów prawnych niezbędnych i wykorzystywanych przy realizacji zadań w ramach
przydzielonego zakresu czynności.
17. Wykonywanie innych poleceń Naczelnika związanych z zadaniami wydziału.
2. Zakres odpowiedzialności:
1. Odpowiedzialność za prawidłowość, skuteczność i efekty podejmowanych działań na zajmowanym
stanowisku.
2. Odpowiedzialność pracownicza wynikająca z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu
pracy i innych ustaw oraz aktów wykonawczych, określających obowiązki pracownicze.
Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecy
Szczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie https://bip.myslowice.pl/pliki/myslowice/zalaczniki/4065/podinspektor-w-wydziale-zarzadzania-kryzysowego-ii.pdf
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 940 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 3. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe.
2. Biegła umiejętność obsługi programów komputerowych środowisko Windows, Word, Excel, Power
Point.
3. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe.
4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych.
5. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych).
6. Nieposzlakowana opinia.
7. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru,
umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym ustaw:
a) o zarządzaniu kryzysowym,
b) o samorządzie gminnym,
c) o samorządzie powiatowym,
d) o ochronie ludności i obronie cywilnej.
4. Wymagania dodatkowe:
1. Wykształcenie o kierunku bezpieczeństwo wewnętrzne, bezpieczeństwo narodowe, obronność,
bezpieczeństwo, zarządzanie kryzysowe.
2. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
3. Dobra dykcja.
4. Umiejętności analityczne.
5. Pożądane cechy charakteru
1. Odpowiedzialność.
2. Opanowanie.
3. Odporność na stres.
4. Komunikatywność.
5. Umiejętność szybkiego reagowania.
6. Umiejętność rozwiązywania problemów.
7. Umiejętność pracy pod presją czasu.
8. Samodyscyplina.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta MYSŁOWICE
NIP: 2220896057
REGON: 000515810
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 32 317 13 19
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 8. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
3. Kopia dokumentów potwierdzających okres wymaganego stażu pracy (świadectwa pracy lub
zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy).
4. Kopia dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (jeżeli są wymagane).
5. Kwesonariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
6. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.
7. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz
z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
9. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać:
do 20.08.2025 r. w zamkniętej kopercie z adnotacją: Konkurs na stanowisko Podinspektora w Wydziale
Zarządzania Kryzysowego - II":
- osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Mysłowice przy ul. Powstańców 1 w Mysłowicach lub
- drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice.
https://bip.myslowice.pl/pliki/myslowice/zalaczniki/4065/podinspektor-w-wydziale-zarzadzania-kryzysowego-ii.pdf
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon