Numer oferty: StPr/25/0413
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Matejki 22, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie obsługi sekretariatu Ośrodka, w tym obsługa urządzeń biurowych.
2. Prowadzenie obsługi kancelaryjnej Ośrodka zgodnie z instrukcją polegająca między innymi na:
- przyjmowaniu i rozdziale korespondencji oraz przesyłek,
- prowadzeniu ewidencji korespondencji wpływającej i wysyłanej w dzienniku korespondencyjnym oraz
dodatkowo w systemie elektronicznym EZD,
- obsługiwaniu poczty elektronicznej Ośrodka,
- sporządzaniu projektów/czystopisów pism, zestawień,
- udzielaniu informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek
organizacyjnych lub stanowisk pracy,
- przygotowaniu dokumentacji do archiwizacji,
- przygotowaniu sali konferencyjnej lub gabinetu dyrektora do spotkań oraz ich obsługa.
3. Prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
4. Prowadzenie ewidencji umów zawieranych przez Ośrodek w formie papierowej i elektronicznej.
5. Prowadzenie ewidencji regulaminów, Zarządzeń Dyrektora Ośrodka w formie papierowej i elektronicznej.
6. Prowadzenie ewidencji przeprowadzanych kontroli.
7. Prowadzenie ewidencji skarg i wniosków oraz innych niezbędnych rejestrów zgodnie z obowiązującymi
przepisami.
8. Prowadzenie rozliczeń min. znaczków pocztowych, rozmów telefonicznych.
9. Prowadzenie ewidencji pieczątek oraz kluczy.
10. Przygotowywanie druku delegacji służbowej dla pracowników.
11. Ewidencjonowanie i wydawanie druków ścisłego zarachowania.
12. Obsługa urządzeń techniki biurowej w tym centrali telefonicznej.
13. Dbałość o estetyczny wygląd miejsca pracy.
14. Przestrzeganie zarządzeń, instrukcji z zakresu p. poż. i bhp.
15. Pełnienie zastępstw za pracowników działu Administracji.
16. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika administracji oraz Dyrektora Ośrodka Sportu
i Rekreacji Wyspiarz, między innymi:
- przygotowywanie postępowań na usługi i zakupy zgodnie z obowiązującym Regulaminem udzielania
zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł netto,
- wykonywanie/realizowanie wskazanych przez bezpośredniego przełożonego zamówień, zgodnie
z obowiązującym Regulaminem Udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 130 000 złotych netto.
Informacja o warunkach pracy:
1) Norma dobowa czasu pracy wynosi 8 godzin,
2) Norma tygodniowa czasu pracy wynosi 40 godzin,
3) Stanowisko pracy na I piętrze,
4) Wynagrodzenie za pracę płatne jest raz w miesiącu, z dołu do dnia 28 każdego miesiąca,
5) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w zakładzie w lipcu 2025 roku wyniósł poniżej 6%
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, administracja,logistyka
- średnie zawodowe, kierunek: ekonomia, administracja,logistyka
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: O stanowisko mogą się ubiegać osoby, które:
1. Wymagania konieczne:
a) posiadają obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, albo
obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów
prawa wspólnotowego przysługuje prawo podejmowania zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej,
b) mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych,
c) nie były prawomocnie skazane za przestępstwo popełnione umyślnie,
d) nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
e) cieszą się nieposzlakowaną opinią,
f) posiadają dobrą znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych,
g) ukończyły studia wyższe lub szkołę średnią, policealną, pomaturalną o specjalności umożliwiającej
wykonywanie zadań na stanowisku preferowane kierunki: ekonomia, administracja, logistyka
h) posiadają staż pracy:
- podinspektor 3 letni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego, w przypadku wykształcenia wyższego
staż pracy nie jest wymagany
- inspektor 5 letni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego, 3 letni staż pracy w przypadku
wykształcenia wyższego,
i) w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego, posiadanie znajomości języka polskiego
potwierdzone dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.*
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość zagadnień z zakresu prawa administracyjnego,
2) znajomość zagadnień dotyczących jednolitego rzeczowego wykazu akt,
3) mile widziana znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego,
4) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
5) umiejętność praktycznej interpretacji przepisów,
6) umiejętność pracy w zespole,
7) sumienność, dokładność, odpowiedzialność, skuteczność działania, komunikatywność
Znajomość języka obcego: mile widziana znajomość języka niemieckiego i/lub agielskiego
Praca w godzinach: 7:00 -15:00
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Ośrodek Sportu i Rekreacji "Wyspiarz"
NIP: 8550006242
REGON: 000330944
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Matejki 22, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Aneta Wicińska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Kandydat na wolne stanowisko musi złożyć:
1) list motywacyjny i życiorys (CV),
List motywacyjny i życiorys (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami oraz klauzulą
o następującej treści Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż
wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko
Podinspektor/Inspektor ds. administracji w Ośrodku Sportu i Rekreacji Wyspiarz. Dane osobowe przekazane
przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem (am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym informacją o celu
i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawach jakie mi przysługują w związku
z przetwarzaniem danych osobowych
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe,
4) dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia oraz przebieg pracy zawodowej (kserokopie świadectw pracy,
referencji, opinii, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach),
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie kandydata, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać
z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajduje się w gronie najlepszych kandydatów.
Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem.
Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez
tłumacza przysięgłego.
VI. Termin i miejsce składania dokumentów.
Dokumenty należy składać od poniedziałku do piątku w godzinach 700
1500 do dnia 20 sierpnia 2025 r.
do godziny 14
00 w siedzibie Ośrodka Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" w Świnoujściu przy ul. J. Matejki 22, pokój nr 4,
w zamkniętych kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko Podinspektor/Inspektor ds. administracji
Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne i zostaną złożone w wyznaczonym terminie, będą zaproszeni
na rozmowę kwalifikacyjną.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
(www.bip.um.swinoujscie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie OSiR "Wyspiarz".