Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 18 sierpnia 2025 (poniedziałek)

Referent stanowisko urzędnicze w referacie ds. finansowo-księgowym - Świnoujście, zachodniopomorskie

Data dodania: 2025-08-08
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe

Numer oferty: StPr/25/0414

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wojska Polskiego 1/2A, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem dokumentów do księgowania i księgowanie tych dokumentów w systemach informatycznych i innych programach komputerowych, przygotowywanie odpowiednich dokumentów i na ich podstawie opracowywanie innych niezbędnych dokumentów, sprawozdań z Funduszu Pracy.
Szczegółowy zakres wymagań i zadań na stanowisku objętym naborem znajduje się w ogłoszeniu o naborze z dnia 08 sierpnia 2025r. opublikowanym w Biuletynie Informacji Publicznej PUP oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Świnoujściu (korytarz I piętro).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 20.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy z tytułu posiadanego stażu pracy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne (konieczne do zawarcia umowy na niniejszym stanowisku):
Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem:
Wykształcenie: co najmniej średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku
objętym naborem,
Co najmniej 12 miesięczne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zadań z zakresu pracy
w księgowości,
Umiejętność księgowania dokumentacji w systemach informatycznych i innych programach komputerowych,
Pełna zdolność do czynności prawnych, Nieposzlakowana opinia,
Niekaralność prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Obywatelstwo polskie* oraz znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie w zakresie
koniecznym do wykonywania obowiązków służbowych.

Wymagania dodatkowe (istotne na stanowisku objętym naborem):
Wykształcenie wyższe ekonomiczne z zakresu rachunkowości,
Znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz przepisów
uzupełniających,
Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, finansach publicznych oraz systemie ubezpieczeń
społecznych i świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
Umiejętność prowadzenia egzekucji należności w postępowaniu administracyjnym i cywilnym,
Umiejętność poprawnego sporządzania pism i formułowania wypowiedzi
Znajomość obsługi Systemu Bankowości Elektronicznej,
Umiejętność obsługi komputera, w tym edytora tekstów, przeglądarki internetowej, obsługa poczty
elektronicznej,
Umiejętność obsługi systemu informatycznego Syriusz Std.,
Znajomość obsługi programu SI Płatnik,
Umiejętność obsługi programu dot. obiegu dokumentów w firmie,
Podstawowa znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
Podstawowa znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
Znajomość programów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego,
Umiejętności analityczne,
Umiejętność pracy w zespole,
Dobra organizacja pracy,
Odporność na stres
Nastawienie na własny rozwój, podnoszenie kwalifikacji.

Praca w godzinach: 7:30 - 15:30
Data rozpoczęcia zatrudnienia: Po zakończeniu naboru na wolne stanowisko pracy.
Forma kontaktu z pracodawcą: Telefonicznie lub osobiście na terenie urzędu po wcześniejszym ustaleniu terminu.
Okres zatrudnienia: Umowa na czas określony z możliwością przedłużenia.


DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
NIP: 8551024331
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wojska Polskiego 1/2A, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anita Łukawska
Nr telefonu: 91 321 97 77
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Świnoujściu zgodnie z opublikowanym na stronie:
https://bip.um.swinoujscie.pl/oferta-pracy/41757/referent-w-referacie-ds-finansowo-ksiegowych
ogłoszenie o naborze w myśl ustawy o pracownikach samorządowych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2025-08-08
ostatnia aktualizacja: 2025-08-13
Komentarze
Polityka Prywatności