Numer oferty: StPr/25/2117
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: SIERADZKA 29, 60-163 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Sporządzanie umów o pracy, porozumień zmieniających, świadectw pracy,
- Rozliczanie czasu pracy,
- Sprawdzanie list obecności i prawidłowych zapisów w kartach pracy,
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS,
- Kontrola rozliczania czasu pracy w delegacjach,
- Archiwizowanie akt osobowych pracowników,
- sporządzanie i weryfikacja deklaracji CIT
- przygotowywanie deklaracji PFRON,
- pomoc w rozliczaniu ZFŚS,
- pomoc w opracowywaniu procedur, regulaminów WODR i innych wewnętrznych regulacji,
- obsługa narad oraz pomoc w obsłudze sekretariatu i kancelarii,
- Prowadzenie rejestrów upoważnień i pełnomocnictw,
- Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz utrzymywanie ich w należytym stanie i prawidłowe ich zabezpieczenie.
- Prowadzenie na bieżąco ewidencji zatrudnionych pracowników.
- Prowadzenie rejestru nagród jubileuszowych oraz aktualizacja i weryfikacja dokumentów dotyczących naliczania dodatku stażowego pracowników,
- Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich, urlopów macierzyńskich, rodzicielskich, wychowawczych i bezpłatnych.
- Czuwanie nad terminowością badań lekarskich pracowników tj. prowadzenie rejestru oraz wystawianie skierowań,
- Przeprowadzanie rekrutacji na wolne stanowiska pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.09.2025
Data zakończenia: 14.09.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- dobra organizacja pracy
- obsługa komputera MS OFFICE
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: - wykształcenie kierunkowe: zarządzanie zasobami ludzkimi, kadry i płace
- min. 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym min. 3-letnia praktyka w księgowości
- znajomość przepisów prawa pracy, PFRON, ZFŚS,
- bardzo dobra znajomość Ms Excel
- terminowość, umiejętność analitycznego myślenia, odpowiedzialność, dokładność i skrupulatność,
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność określania priorytetów,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- mile widziane znajomość programu kadrowo-płacowego PSKP oraz system obiegu dokumentów Symfonia
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
NIP: 7792084133
REGON: 639660210
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sieradzka 29, 60-163 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
E-mail: poznan@wodr.poznan.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
- - CV,
- - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (do wglądu na rozmowie kwalifikacyjnej),
- - stwierdzona własnoręcznym podpisem kandydata klauzula informacyjna dot. rekrutacji pracowników oraz oświadczenie o udostępnieniu Państwa danych osobowych do celów rekrutacji (dokument znajduje się na stronie BIP Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu w zakładce Kariera w WODR Warunki rekrutacji).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem pracownik działu kadr i organizacji pracy w terminie do 05.09.2025 r. na adres: Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu ul. Sieradzka 29,
60-163 Poznań lub mailowo na adres: wodr@wodr.poznan.pl
Informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
, Termin: kontakt mailowy