Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 17 sierpnia 2025 (niedziela)

Inspektor ds. przekazywania nieruchomości, trwałego zarządu oraz ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości - Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2025-08-07
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Pracodawca: Urząd Miasta Olsztyna
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0871

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Jana Pawła 1, 10-101 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w użytkowanie wieczyste, użytkowanie.
2.Prowadzenie postępowań związanych z ograniczeniem sposobu korzystania z nieruchomości.
3.Prowadzenie spraw związanych z trwałym zarządem.
4.Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem dla organów administracji rządowej, samorządowej, sądów informacji dotyczących nabycia przez osoby fizyczne nieruchomości za mienie pozostawione poza granicami Państwa w związku z wojną rozpoczętą w 1939 r. oraz informacji dotyczących roszczeń.
5.Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem odszkodowania z tytułu ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości.
6.Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem i aktualizowaniem opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego oraz trwałego zarządu i wprowadza je do systemu finansowo-księgowego.
7.Udział w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym oraz zawieranie ugód.
8.Sporządzanie wniosków do Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Olsztynie.
9.Prowadzenie spraw dotyczących waloryzacji opłat przekształceniowych i wprowadzanie ich do systemu finansowo-księgowego.
10.Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem rocznych i jednorazowych opłat przekształceniowych i wprowadzanie ich do systemu finansowo-księgowego.
11.Prowadzenie spraw dotyczących udzielania bonifikat w opłatach rocznych przekształceniowych i wprowadzanie ich do systemu finansowo-księgowego.
12.Uczestniczenie w wizjach lokalnych.
Godziny pracy: pn -pt 6:30/8:00 -14:30/16
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Data zakończenia: 31.03.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN
Opis wynagrodzenia: Umowa na 6 miesięcy z możliwością późniejszego przedłużenia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne: Obywatelstwo polskie. Wykształcenie wyższe o kierunku geodezja lub gospodarka przestrzenna. Co najmniej 3 letni staż pracy. Znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami,o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów,o księgach wieczystych i hipotece , Kodeks postępowania administracyjnego. Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.Umiejętności:Terminowe, poprawne i dokładne wykonywanie prac. Organizacja pracy własnej. Aktualność i kompleksowość wiedzy. Komunikacja ze współpracownikami i interesantami, Samodzielność, Kultura osobista.

Wymagania dodatkowe:
1. Co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy w administracji publicznej związanego z gospodarką nieruchomościami i geodezją.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Olsztyna
NIP: 7390504751
REGON: 000594169
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 89 50 60 313
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: List motywacyjny.
CV.
Skan lub zdjęcie dyplomu potwierdzającego wykształcenie.
Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).
Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających, co najmniej 2-letnie doświadczenie marketingowe.
Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania).
Termin składania ofert: 17-08-2025
Miejsce składania ofert: Urząd Miasta Olsztyna (tylko wersja elektroniczna poprzez formularz aplikacyjny)
Szczegóły oferty https://praca.olsztyn.eu/oferta/68-2025-umo-inspektor-ds-przekazywania-nieruchomosci-trwalego-zarzadu-oraz-ograniczenia-sposobu-korzystania-z-nieruchomosci-w-wydziale-geodezji-i-gospodarki-nieruchomosciami-urzedu-miasta-olsztyna-pl-jana-pawla-ii-1
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon

opublikowano: 2025-08-07
ostatnia aktualizacja: 2025-08-14
Komentarze
Polityka Prywatności