Numer oferty: StPr/25/1825
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Konduktorska 33, 40-155 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Ogólny zakres obowiązków:
1. Rejestracja i archiwizacja korespondencji w ramach Biura,
2. Archiwizacja umów, zleceń, zapotrzebowań i innych dokumentów wg. wewnętrznych procedur,
3. Realizacja zapotrzebowań, ofertowanie, przygotowywanie tabel porównania ofert na zakup materiałów i usług w ramach Biura,
4. Dekretacja faktur wg. wewnętrznych procedur,
5. Dokonywanie zakupów i przygotowywanie dokumentacji zakupowej wg. wewnętrznych procedur,
6. Udział w procesie ustalania budżetów.
- Godziny Pracy: 8:00-16:00.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie: min. 6500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Uprawnienia:
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność obsługi programów MsOffice
- Zdolności interpersonalne
- Komunikatywność
- Umiejętność ustalania priorytetów
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne (ewentualnie student ostatniego roku studiów). Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Mile widziana znajomość systemu SAP/AS 400 lub podobnych. Mile widziana wiedza z zakresu rachunkowości finansowej.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: POLIMEX INFRASTRUKTURA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 5252643148
REGON: 363510553
Krótki opis działalności gospodarczej: ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ DRÓG I AUTOSTRAD. ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ DRÓG SZYNOWYCH I KOLEI PODZIEMNEJ.
Adres www: www.polimex-mostostal.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 00-124 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Watrak
Nr telefonu: 532-853-986
E-mail: Anna.Watrak@polimex.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV - Kontakt telefoniczny (10:00-15:00) (Tel. 532-853-986) lub e-mail: Anna.Watrak@polimex.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny (10:00-15:00) (Tel. 532-853-986) lub e-mail: Anna.Watrak@polimex.pl, Godziny : 10:00-15:00