Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 18 sierpnia 2025 (poniedziałek)

Podinspektor - Tychy, śląskie

Data dodania: 2025-08-07
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Pracodawca: Urząd Miasta Tychy
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1180

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Niepodległości 49, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:
* obsługa klientów z zakresu wydawania i unieważniania dowodów osobistych, potwierdzania,
unieważniania i przedłużania profilu zaufanego oraz zakładania kont na platformie e-Urząd - tyski portal informacyjno-płatniczy;
* realizowanie pozostałych zadań wynikających z ustawy o dowodach osobistych;
*varchiwizacja dokumentacji;
* prowadzenie spraw w elektronicznym systemie obiegu dokumentów;
* praca w Biurze Obsługi Klienta;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania konieczne:
*wykształcenie wyższe
*wymagany staż pracy: udokumentowany co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej
*znajomość ustaw: ustawy o dowodach osobistych oraz rozporządzeń wykonawczych, ustawy
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne w części dotyczącej profilu
zaufanego i rejestru danych kontaktowych, rozporządzenia w sprawie profilu zaufanego i podpisu
zaufanego, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych,
rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz
instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
*biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office (Excel,
Word)
*nieposzlakowana opinia
*posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
*obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie
umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia
zatrudnienia na terytorium RP
*dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym
dokumentem
*brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
*wysoka kultura osobista
*dokładność, obowiązkowość, rzetelność, terminowość i odpowiedzialność w realizacji powierzonych
zadań
* komunikatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, dyspozycyjność
*postawa etyczna wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy oraz niebudzący podejrzeń
o stronniczość i interesowność
*mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
*mile widziana znajomość języków wschodniosłowiańskich
*mile widziane prawo jazdy kat. B

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Tychy
NIP: 6462869095
REGON: 000515922
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Niepodległości 49, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Słomka
Nr telefonu: 32 776 32 17
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
*podpisany list motywacyjny
*kopie dokumentów potwierdzających:
*wykształcenie
*staż pracy
*dodatkowe kwalifikacje
*posiadane uprawnienia
- oświadczenia kandydata o:
*korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich
*pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych
*tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
*wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, dobrowolnie podanych w ofercie pracy, innych niż wskazane w art. 221 Kodeksu pracy, w celu przeprowadzenia rekrutacji
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.
Określenie terminu i miejsca składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 18 sierpnia 2025 r.
Oferty składa się :
*drogą elektroniczną poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie internetowej
http://bip.umtychy.pl/oferty-pracy-urzad-miasta (nieprawidłowe wypełnienie formularza może
uniemożliwić złożenie oferty). Skany wymaganych dokumentów należy dołączyć w formie załączonego pliku
*w formie pisemnej w siedzibie Urzędu Miasta Tychy, al. Niepodległości 49, pok. 215, piętro II lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem DUO.2110.10.2025 PODINSPEKTOR w Wydziale Dowodów Osobistych
Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć z
tłumaczeniem na język polski.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres do dnia 18 sierpnia 2025 r.
Osoby spełniające wymagania formalnoprawne podane w ogłoszeniu o naborze zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu postępowania. Informację o zakwalifikowaniu należy uzyskać pod nr tel. (32) 776 32 75 trzeciego dnia po zakończeniu naboru ofert.
Miejsce i termin naboru zostaną podane na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.umtychy.pl/ofertypracy-urzad-miasta/termin-postepowania-konkursowego i na tablicy ogłoszeń znajdującej się na II piętrze Urzędu Miasta Tychy.
Przy naborze na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze obowiązują techniki naboru:
- test
- rozmowa kwalifikacyjna
Uwaga: Informacje o wynagrodzeniu na stanowisku PODINSPEKTOR w Wydziale Dowodów Osobistych można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 776 32 75.
Kandydaci, którzy nie zostali wybrani mogą odebrać swoje dokumenty aplikacyjne w terminie 3 miesięcy
od dnia zakończenia procedury zgodnie z Zarządzeniem 120/16/17 Prezydenta Miasta Tychy z dnia 1 marca 2017 r. w sprawie przechowywania i niszczenia dokumentów aplikacyjnych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - http://bip.umtychy.pl/oferty-pracy-urzad-miasta

opublikowano: 2025-08-07
ostatnia aktualizacja: 2025-08-14
Komentarze
Polityka Prywatności