Numer oferty: StPr/25/0869
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wyzwolenia 30, 10-106 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Zarządzanie Wydziałem Promocji i Informacji organizowanie pracy wydziału, zapewnianie osiągania założonych celów.
2. Kształtowanie działań promocyjnych miasta - nadzór nad kierowaniem i wdrażaniem kampanii marketingowych mających na celu budowanie wizerunku.
3. Koordynacja działań informacyjnych i medialnych - zarządzanie kontaktami z mediami, organizacja wydarzeń medialnych oraz nadzór nad obecnością Miasta w mediach społecznościowych.
4. Budowanie i utrzymanie relacji z partnerami zewnętrznymi - współpraca z instytucjami, przedsiębiorstwami, organizacjami i miastami partnerskimi w celu realizacji wspólnych projektów oraz działań promocyjnych.
5. Zarządzanie projektami z zakresu aktywizacji społecznej - koordynowanie działań związanych z partycypacją mieszkańców, organizacja konsultacji społecznych, budżetu obywatelskiego oraz innych inicjatyw aktywizujących lokalne społeczności.
6. Analiza efektywności działań promocyjnych - monitorowanie i ewaluacja skuteczności działań marketingowych oraz realizowanych projektów promocyjnych.
Godziny pracy: pn -pt 6:30/8:00 -14:30/16
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Data zakończenia: 31.03.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 250 do 7 500 PLN
Opis wynagrodzenia: Umowa na 6 miesięcy z możliwością późniejszego przedłużenia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne: Obywatelstwo polskie.Wykształcenie wyższe.Co najmniej 5-letni staż pracy. Co najmniej 2-letnie doświadczenie marketingowe. Bardzo dobra praktyczna znajomość narzędzi marketingowych. Znajomość przepisów prawa dotyczących samorządu terytorialnego. Znajomość zagadnień związanych z budowaniem marki miasta. Znajomość ustaw:o finansach publicznych, o dostępie do informacji publicznej,o prawach autorskich i pokrewnych,prawo zamówień publicznych,o ochronie danych osobowych, prawo prasowe. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
Studia podyplomowe z zakresu marketingu lub komunikacji społecznej lub public relations. Doświadczenie w pracy z mediami oraz w organizacji wydarzeń publicznych i kampanii informacyjnych. Znajomość języka obcego na poziomie komunikatywnym.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Olsztyna
NIP: 7390504751
REGON: 000594169
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 89 50 60 601
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: List motywacyjny.
CV.
Skan lub zdjęcie dyplomu potwierdzającego wykształcenie.
Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).
Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających, co najmniej 2-letnie doświadczenie marketingowe.
Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania).
Termin składania ofert: 17-08-2025
Miejsce składania ofert: Urząd Miasta Olsztyna (tylko wersja elektroniczna poprzez formularz aplikacyjny)
Szczegóły oferty https://praca.olsztyn.eu/oferta/60-2025-umo-dyrektor-wydzialu-promocji-i-informacji-w-urzedzie-miasta-olsztyna-pl-jana-pawla-ii-1
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon