Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 08 września 2025 (poniedziałek)

Księgowa/ asystent do spraw księgowości / specjalista ds. płac i kadr - Lublin, lubelskie

Data dodania: 2025-08-07
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne

Numer oferty: StPr/25/0322

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wprowadzanie dokumentów do rejestrów VAT, księgowanie dokumentów KPIR i KH, uzgadnianie rozrachunków, sald, sporządzanie deklaracji podatkowych PIT, CIT, sprawozdań finansowych, sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem, list płac, deklaracji ZUS, PFRON.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 08.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: Wysokość proponowanego wynagrodzenia (brutto) Uzależniona od posiadanych umiejętności, doświadczenia, zakresu i rodzaju wykonywanych prac.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Księgowy
Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia:
  • ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU PŁATNIK

Wymagania pożądane

Zawody:
  • Asystent do spraw księgowości
  • Specjalista do spraw kadr
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Uprawnienia:
  • znajomość programu księgowości komputerowej Comarch ERP Optima

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: POZIOM WYKSZTAŁCENIA: mile widziane wyższe lub średnie kierunkowe związane z przedmiotem pracy, rachunkowość,
finanse, płace, kadry, ekonomia lub pokrewne
UMIEJĘTNOŚCI: obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość programów księgowych, kadrowo-płacowych, programu
PŁATNIK (mile widziana znajomość programu COMPARCH OPITMA), Znajomość przepisów z zakresu prawa
podatkowego, rachunkowości. prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
Rzetelność, sumienność, komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, chęć podnoszenia kwalifikacji i rozwoju
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: mile widziane doświadczenie w pracy w księgowości, w biurze rachunkowym.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Aleja Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Wioletta Tracz
Nr telefonu: 815315409
E-mail: wtraczpupleczna@praca.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV

opublikowano: 2025-08-07
ostatnia aktualizacja: 2025-08-14
Komentarze
Polityka Prywatności