Numer oferty: StPr/25/0384
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 98-345 Mokrsko 231, powiat: wieluński, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: W zakresie obsługi sekretariatu
1) prowadzenie kancelarii ogólnej zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną;
2) zapewnienie sprawnego obiegu korespondencji i dokumentów w Urzędzie;
3) nadzór nad funkcjonowaniem organizacji pozarządowych z terenu Gminy Mokrsko;
4) koordynowanie działań informacyjnych dla organizacji pozarządowych i inicjatyw obywatelskich w Gminie Mokrsko;
5) aktualizacja bazy danych organizacji pozarządowych w Gminie Mokrsko;
6) obsługa tablic informacyjnych Urzędu Gminy Mokrsko.
W zakresie spraw BHP:
1) prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy;
2) kierowanie pracowników na szkolenia BHP;
3) prowadzenie spraw związanych z wypadkami w pracy;
4) inne sprawy z zakresu BHP zlecone do realizacji przez Pracodawcę.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja, finanse i rachunkowość, ekonomia;
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne
a) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
b) dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego winna być potwierdzona stosownym dokumentem określonym w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzaj dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (D z. U z 2009 r. nr 64 poz.539);
c) wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja, finanse i rachunkowość, ekonomia;
d) minimum pięcioletni staż pracy;
e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych;
f) brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
g) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
h) posiadanie nieposzlakowanej opinii;
i) bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów biurowych.
Wymagania dodatkowe
a) znajomość regulacji prawnych z zakresu:
ustawy o samorządzie gminnym,
ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
ustawy o pracownikach samorządowych;
rozporządzenie Ministra Rodziny i Polityki Społecznej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy;
rozporządzenie Ministra w sprawie ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy;
ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
b) doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych lub innych jednostkach na stanowisku obejmującym zakres zadań podobny do zadań wykonywanych na stanowisku, na które odbywa się nabór,
c) sprawna organizacja pracy i umiejętność samodzielnego wykonywania zadań,
d) umiejętność współpracy z ludźmi,
e) odpowiedzialność, sumienność, rzetelność,
f) umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres,
g) dyspozycyjność,
h) prawo jazdy kat. B.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy Mokrsko
NIP: 8321013743
REGON: 000543657
Krótki opis działalności gospodarczej: urząd gminy
Adres www: www.mokrsko.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu: Patrycja Baranowska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: konkurs