Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 14 sierpnia 2025 (czwartek)

Stanowisko ds. organizacyjno- finansowych wydział komunikacji - Gorzów Wielkopolski, lubuskie

Data dodania: 2025-08-07
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Pracodawca: URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/0874

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) organizowanie zaopatrzenia w niezbędne materiały, druki, pieczątki oraz wyposażenia wydziału,
2) prowadzenie dziennika korespondencji elektronicznej wpływającej bezpośrednio do wydziału, elektronicznej,
3) organizowanie wysyłki i odbioru korespondencji wydziału,
4) przyjmowanie, ewidencjonowanie w rejestrze papierowym i wydawanie za pokwitowaniem wtórników tablic rejestracyjnych,
5) wykonywanie zadań lokalnego administratora systemów informatycznych, w tym: prowadzenie spraw dotyczących uprawnień dostępu i zmiany w systemie POJAZD i KIEROWCA oraz lokalnych legalnych oprogramowań, sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem kopii zapasowych i archiwizowaniem danych elektronicznych w wydziale w zakresie lokalnych legalnych oprogramowań, prowadzenie spraw dotyczących sprzętu informatycznego powierzonego i własnego oraz wyposażenia wydziału,
prowadzenie kontroli antywirusowej w zakresie lokalnych legalnych oprogramowań, wnioskowanie o przeszkolenie użytkowników w zakresie ochrony danych osobowych
6) powiadamianie właściwych komórek organizacyjnych o zmianach w wyposażeniu sprzętu informatycznego powierzonego i własnego,
7) prowadzenie spraw związaną z ewidencją czasu pracy pracowników wydziału
i obowiązującymi szkoleniami,
8) prowadzenie spraw związanych z aktualizacją zakresów czynności pracowników oraz zakresami czynności dla nowych pracowników,
9) opracowywanie papierowej ewidencji czasu pracy pracowników wydziału,
10) prowadzenie spraw pracowniczych wydziału i aktualizacja dokumentacji wynikającej ze zmian kadrowych,
11) opracowywanie zwrotów i dyspozycji wypłat środków finansowych z budżetu,
12) przekazywanie tablic rejestracyjnych do utylizacji,
13) opracowywanie papierowej ewidencji czasu pracy pracowników wydziału,
14) prowadzenie spraw pracowniczych wydziału i aktualizacja dokumentacji wynikającej ze zmian kadrowych.
15) opracowywanie zwrotów i dyspozycji wypłat środków finansowych z budżetu
16) opracowywanie projektu budżetu wydziału na każdy rok budżetowy i wnioskowanie o zmiany w budżecie,
17) opracowywanie analiz okresowych oraz rocznych z wykonania budżetu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 800 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek stażowy wypłacany zgodnie z obowiązującymi przepisami
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: a) wymagania niezbędne:
1) wykształcenie średnie;
2) posiadanie obywatelstwa polskiego;
3) pełna zdolność do czynności prawnych;
4) korzystanie z pełni praw publicznych;
5) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) nieposzlakowana opinia;
7) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;
8) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym;
9) znajomość przepisów ustaw: Kodeksu Postępowania Administracyjnego i aktów wykonawczych;
10) znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz obsługi urządzeń informatycznych;
11) wysoka kultura osobista;
12) łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobieganiu konfliktom;
13) wysoka odporność na stres;
14) umiejętności organizacyjne i zarządzanie czasem;
15) samodzielność w realizacji zadań;
16) dyspozycyjność;
17) komunikatywność;
18) umiejętność pracy pod presją czasu;
19) umiejętność pracy w zespole.
b) wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie wyższe o kierunku administracja, zarządzanie, rachunkowość;
2) znajomość obsługi programów Pojazd/Kierowca;
3) znajomość ustawy: o finansach publicznych i rachunkowości, prawo o ruchu drogowym;
4) doświadczenie pracy w administracji publicznej;
5) znajomość języka obcego (angielskiego, niemieckiego lub ukraińskiego) w stopniu praktycznym;
6) znajomość obsługi programów Word i Excel.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
NIP: 1040001265
REGON: 000650181
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej;
2) życiorys zawodowy (cv);
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4) kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe, w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów);
5) kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje;
6) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
9) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej
bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/ (w lokalizacji: Oferty pracy>>>wzory
oświadczeń).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - a) termin: do dnia 14 sierpnia 2025 r. do godz. 15.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta);
b) sposób:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z numerem ogłoszenia oraz dopiskiem: nabór na stanowisko ds. organizacyjno-finansowych
wydziału należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna)
lub drogą pocztową.
Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta.
c) miejsce:
Urząd Miasta
Wydział Kadr i Organizacji
ul. Sikorskiego 4
66-400 Gorzów Wielkopolski

opublikowano: 2025-08-07
ostatnia aktualizacja: 2025-08-12
Komentarze
Polityka Prywatności