Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 21 sierpnia 2025 (czwartek)

Specjalista ds. ewidencji i świadczeń - Ryki, lubelskie

Data dodania: 2025-08-06
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rykach
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Rykach
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/0427

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Rynek Stary 50/55, 08-500 Ryki, powiat: rycki, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Realizacja wypłat świadczeń dla bezrobotnych i poszukujących pracy, w tym w szczególności:
- Sporządzanie list wypłat,
- Układanie harmonogramu wypłat w porozumieniu z innymi komórkami, w szczególności komórką finansowo-księgową i koordynatorem projektów EFS+,
- generowanie i sprawdzanie list wypłat zasiłków dla bezrobotnych oraz świadczeń wypłacanych z Funduszu Pracy, EFS+ i innych źródeł finansowych,
- generowanie korekcyjnych list wypłat oraz korekt indywidualnych i ich rozliczanie oraz przekazywanie informacji do odpowiednich stanowisk, w tym komórki finansowo-księgowej
i pracownika ds. korygowania dokumentów rozliczeniowych ZUS,
- rozliczanie list wypłat,
- wykonanie opisów list wypłat,
- przygotowanie listy niepobranych świadczeń,
- sprawdzanie list wypłat pod względem merytorycznym, tj. zgodności wydruków z danymi świadczeniobiorcy, zawartymi w bazie danych,
- prowadzenie spraw związanych z refundacją kosztów dojazdów,
- przyjmowanie wniosków wraz z załącznikami,
- przygotowywanie list wypłat i ich rozliczanie.
2. Realizacja zadań wynikających dla PUP z ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz systemie ubezpieczeń społecznych.
3. Współpraca z organami rentowymi, urzędami skarbowymi oraz innymi organami i instytucjami, w sprawach bezrobotnych i poszukujących pracy.
4. Przyjmowanie, sprawdzanie pod względem merytorycznym oraz przekazywanie wniosków
o refundację kosztów przejazdu do komórki finansowej w celu dokonania refundacji.
5. Sporządzanie sprawozdań z wykonywanych zadań.
6. Rejestrowanie zgłaszających się bezrobotnych i poszukujących pracy.
7. Obsługa bezrobotnych z prawem/ bez prawa do zasiłku.
8. Wyrejestrowywanie bezrobotnych i poszukujących pracy.
9. Upowszechnianie informacji o usługach urzędu.
10. Wydawanie zaświadczeń na żądanie bezrobotnego.
11. Udzielanie uprawnionym instytucjom informacji o zarejestrowanych osobach.
12. Prowadzenie postępowań, wydawanie decyzji, postanowień oraz zaświadczeń w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym.
13. Prowadzenie postępowań oraz wydawanie decyzji administracyjnych w granicach określonych w upoważnieniach.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 do 5 808 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik administracji*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • Obsługa komputera oraz pakietu MS Office

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie minimum średnie i dwuletni staż pracy lub wyższe (preferowane o kierunku administracyjnym) i roczny staż pracy,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstw ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
5) posiadanie obywatelstwa polskiego.

Wymagania dodatkowe:
1) mile widziane doświadczenie w pracy w administracji,
2) znajomość Ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 620) wraz z aktami wykonawczymi, Ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 621) oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572),
3) umiejętność pracy w zespole, sumienność, dokładność, komunikatywność,
4) wysoka kultura osobista,
5) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
6) mile widziane doświadczenie w pracy z klientem,
7) biegła znajomość obsługi programu komputerowego Microsoft Word.

Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonej, nienaruszonej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: Specjalista ds. Ewidencji i Świadczeń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rykach należy składać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Rykach ul. Rynek Stary 50/55 w sekretariacie (pokój nr 4) lub przesłać na adres Urzędu w terminie do dnia 21.08.2025 r. do godziny 15.30.

W przypadku nadesłania dokumentów pocztą liczy się data dostarczenia dokumentów, a nie data nadania. Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Urzędu Pracy w Rykach po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.pupryki.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Rykach.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną wyłonieni w wyniku naboru będą zniszczone w terminie 30 dni od zakończenia procedury naboru o ile kandydat nie odbierze ich wcześniej w sekretariacie Urzędu.

Szczegóły oferty znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej: http://www.bip.pupryki.pl/art/id/11030

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Rykach
NIP: 7162242263
REGON: 431199953
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rynek Stary 50/55, 08-500 Ryki, powiat: rycki, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Piotr Gałkowski
Nr telefonu: 818653346
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) CV i list motywacyjny opatrzone podpisem kandydata;
2) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie według załączonego wzoru
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach);
5) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia;
6) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia;
7) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia;
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na zniszczenie dokumentów aplikacyjnych oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia;
9) klauzulę informacyjną dla kandydatów do pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rykach, która stanowi załącznik do ogłoszenia;
10) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów*.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2025-08-07
ostatnia aktualizacja: 2025-08-15
Komentarze
Polityka Prywatności