Numer oferty: StPr/25/0867
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: -Prowadzenie spraw dot. zamówień publicznych, których wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 130.000zł. netto związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji drogowych; utrzymaniem i ochroną dróg oraz inżynierskich obiektów drogowych, a także zapewnieniu bezpieczeństwa i przeciwdziałaniem niszczeniu dróg.
-Przygotowanie dokumentacji zamówień publicznych w ramach zadań i kompetencji Wydziału dot. zamówień publicznych, których kwota przekracza 130.000 zł netto.
-Współudział w prowadzeniu spraw związanych ze zlecaniem opracowania dokumentacji projektowej: budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg oraz drogowych obiektów inżynierskich współpraca w tym zakresie z gminami oraz częściowo zadanie realizowane w zakresie i przy współpracy z innymi wydziałami;
-Sporządzanie zakresu rzeczowego oraz udział w czynnościach kontrolnych prowadzonych prac w związku z realizacją inwestycji, dla których Zarząd Powiatu Gorzowskiego pełni funkcję zarządcy dróg powiatowych, w tym udział w radach budowy i odbiorach końcowych.
-Uzgadnianie dokumentacji technicznych w zakresie kompetencji zarządcy drogi powiatowej.
-Sprawdzanie przedłożonych rachunków pod względem finansowym i merytorycznym
za wykonane usługi i roboty budowlane.
-Udział w komisji bezpieczeństwa ruchu drogowego w zakresie organizacji ruchu
na drogach powiatowych celem ograniczenia wypadków i kolizji.
-Opiniowanie koncepcji inwestycji drogowych realizowanych na terenie powiatu gorzowskiego - opiniowanie przebiegu dróg i zaliczenia dróg do określonej kategorii.
-Współudział w opracowywaniu projektów planów rozwoju sieci drogowej.
-Współpraca z organami administracji publicznej samorządowej i rządowej.
-Sporządzanie informacji i sprawozdań dla organów powiatu z realizowanych zadań w Wydziale.
-Sporządzanie informacji i sprawozdań o drogach dla GDDKiA oraz innych jednostek administracji publicznej.
-Redagowanie pism odpowiedzi na pisma skierowane do zarządcy drogi.
-Wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez przełożonych.
współudział w prowadzeniu spraw (postępowań) z zakresu pełnienia funkcji zarządcy dróg powiatowych wynikających z polecenia przełożonych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 040 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: zgodnie z ogłoszniem na BIP https://bip.powiatgorzowski.pl/wakaty/300/155/Starszy_Inspektor_w_Wydziale_Drog_Powiatowych/
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp.
NIP: 5992461792
REGON: 210466919
Adres www: www.powiatgorzowski.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: zgodnie z ogłoszniem na BIP https://bip.powiatgorzowski.pl/wakaty/300/155/Starszy_Inspektor_w_Wydziale_Drog_Powiatowych/
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - zgodnie z ogłoszniem na BIP https://bip.powiatgorzowski.pl/wakaty/300/155/Starszy_Inspektor_w_Wydziale_Drog_Powiatowych/