Numer oferty: StPr/25/3885
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Do zespołu Biura Obsługi Studenta poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Wsparcia Technicznego i Operacyjnego, która będzie odpowiedzialna za bieżące wsparcie użytkowników w zakresie narzędzi cyfrowych, przede wszystkim platformy MS Teams oraz systemów informatycznych wykorzystywanych na uczelni.
Wsparcie techniczne użytkowników MS Teams:
- konfiguracja, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów (zdalnie oraz
stacjonarnie),
- analiza zgłoszeń oraz proponowanie i wdrażanie rozwiązań,
- tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej oraz instrukcji (tekstowych i
wideo),
- prowadzenie szkoleń dla nowych użytkowników,
- współpraca z Działem IT oraz innymi jednostkami uczelni.
Pomoc techniczna dla studentów i pracowników w zakresie obsługi programów i
systemów wykorzystywanych na uczelni.
Wdrażanie i testowanie nowych rozwiązań technologicznych usprawniających
funkcjonowanie Biura Obsługi Studenta.
Godziny pracy: 8-16.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Data zakończenia: 30.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 do 6 800 PLN
Opis wynagrodzenia: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat),
Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,
Realną możliwość rozwoju zawodowego,
Pracę w przyjaznym, wspierającym zespole oraz środowisku sprzyjającym dzieleniu
się wiedzą.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali technicy wsparcia informatycznego i technicznego
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Pozostali technicy wsparcia informatycznego i technicznego
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, kierunek: techniczne
Uprawnienia:
- umiejętność pracy pod presją czasu
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: - Bardzo dobra znajomość środowiska Microsoft Teams oraz Microsoft 365.
- Znajomość systemów informatycznych wykorzystywanych na uczelniach wyższych oraz systemów CMS (Content Management System).
- Wykształcenie techniczne (minimum średnie).
- Umiejętność tworzenia przejrzystych instrukcji i dokumentacji.
- Zdolność szybkiego i skutecznego rozwiązywania problemów również w trybie zdalnym.
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
- Samodzielność, kreatywność oraz inicjatywa w optymalizacji procesów.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: UNIWERSYTET ANDRZEJA FRYCZA MODRZEWSKIEGO W KRAKOWIE
NIP: 6762134096
REGON: 357129941
Krótki opis działalności gospodarczej: Szkoły wyższe
Adres www: www.ka.edu.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV wraz z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
prosimy o przesłanie do dnia 20.08.2025 r. na adres: arapkiewicz@uafm.edu.pl