Numer oferty: StPr/25/0632
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, powiat: płocki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. wykonywanie czynności kancelaryjnych w zakresie przesyłek wpływających i wychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną i regulacjami wewnętrznymi Urzędu,
2. obsługa centrali telefonicznej,
3. prowadzenie terminarza zajęć służbowych Wójta i Zastępcy Wójta,
4. pełnienie funkcji administratora skrzynki doręczeń dla Urzędu
5. zaopatrzenie materiałowo-techniczne celem bieżącego funkcjonowania Urzędu i nadzór nad jego wykorzystywaniem,
6. bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw i prowadzenia akt spraw,
7. prowadzenie składów chronologicznych i składów informatycznych nośników danych,
8. prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją archiwalną.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 940 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i Internetu
- prawo jazdy kat B
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD GMINY W NOWYM DUNINOWIE
NIP: 9710316214
REGON: 000541629
Krótki opis działalności gospodarczej: Samorząd
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, powiat: płocki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Hanna Bąbrych
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - https://ugnowyduninow.bip.org.pl/id/173