Numer oferty: StPr/25/0426
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: Praca w ramach robót publicznych w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym w Starostwie Powiatowym w Otwocku
- sprzątanie powierzchni biurowych, korytarzy, sanitariatów;
- okresowe sprzątanie tapicerki meblowej, lamp;
- okresowe mycie drzwi, futryn, frontów mebli biurowych, gablot, okien, ram okiennych;
- inne drobne prace zlecone przez dyrektora Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego w ramach obowiązków wynikających na proponowanym stanowisku.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 11.08.2025
Data zakończenia: 10.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie: 4666 zł + dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik utrzymania czystości (sprzątaczka)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Sumienność
- sprawność fizyczna
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- średnie branżowe
- średnie branżowe
- zasadnicze zawodowe
- średnie zawodowe
- średnie zawodowe 4-letnie
- średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Adresy miejsca pracy]: Otwock, ul. Górna 13, ul. Komunardów 10, ul. Mieszka I 13/15
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: Administracja publiczna
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Górna 11, 05-400 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Doradca klienta
Nr telefonu: 227793714
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Skierowanie poprzedzone kontaktem telefonicznym