Numer oferty: StPr/25/1019
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wykonywanie czynności związanych z aktualizacją ewidencji gruntów i budynków, wykonywaniem wypisów z rejestru gruntów oraz wyrysów z mapy ewidencyjnej, wykonywaniem czynności związanych z tworzeniem, prowadzeniem i udostępnianiem baz danych oraz obsługą klientów Wydziału w zakresie realizowanych w Wydziale spraw.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 05.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 780 do 7 350 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: Geodezja
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1.Wymagania wobec kandydata :
Wymagania obligatoryjne (spełnienie warunków formalnych udziału w postępowaniu konkursowym): posiada obywatelstwo polskie, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowaną opinią,
wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk geodezyjnych w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym i nauce, znajomość obowiązujących aktów prawnych: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne, Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków, Rozporządzenia w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, znajomość zasad prowadzenia postępowań według Kodeksu postępowania administracyjnego, fachowa wiedza z zakresu geodezji, umiejętność obsługi pakietu MS Office.
Wymagania dodatkowe ( będące przedmiotem oceny ) :
doświadczenie zawodowe w administracji geodezyjnej,
skrupulatność, sumienność,
odpowiedzialność,
dyspozycyjność,
umiejętności analityczne,
umiejętność pracy w zespole,
wysoka kultura osobista.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Kielcach
NIP: 9591294592
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Magdalena Kaller
Nr telefonu: 41 200 13 34
E-mail: kaller.m@powiat.kielce.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: wzory "dokumentów aplikacyjnych" dostępne pod linkiem: https://bip.powiat.kielce.pl/praca-w-starostwie/wzory-dokumentow-aplikacyjnych
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail