Numer oferty: StPr/25/1796
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Tadeusza Kościuszki 94, 40-519 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Kontrola dokumentów finansowych pod względem rachunkowym i formalnym. Wystawianie faktur sprzedaży w systemie DMS. Wystawianie not korygujących oraz obciążeniowych. Wprowadzanie dokumentów do rejestrów zakupów i sprzedaży VAT. Księgowanie wyciągów bankowych. Windykacja należności, kontrola zobowiązań, uzgodnienia sald z kontrahentami. Obsługa kasy fiskalnej.
- Firma oferuje: pracę dla czołowej marki na rynku motoryzacyjnym; zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; atrakcyjne warunki wynagrodzenia zależne od uzyskiwanych wyników; imprezy integracyjne; ubezpieczenie grupowe; możliwość zakupu lub wynajmu samochodu w atrakcyjnym programie pracowniczym.
- Godziny pracy: 8:00-16:00.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 05.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie: od 5500 zł/brutto (wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i umiejętności). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia:
- Zdolność szybkiego uczenia się
- Umiejętność obsługi programów MsOffice
- Biegła obsługa komputera
- Umiejętność pracy w grupie oraz samodzielnie
- Sumienność
- Umiejętność samodzielnego myślenia
- Rzetelność
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość bieżących zagadnień podatkowych. Wymagana bardzo dobra znajomość pakietu Office (w szczególności Excel). Mile widziana znajomość programu Symfonia Finanse. Oferta skierowana również do osób z niepełnosprawnością.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: AUTO ŚLIWKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6343026568
REGON: 525976660
Krótki opis działalności gospodarczej: SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK. SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA POZOSTAŁYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
E-mail: praca@autosliwka.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca@autosliwka.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca@autosliwka.pl