Numer oferty: StPr/25/1459
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: •sporządzanie dokumentacji procedur zamówień publicznych;
•uzgadnianie z komórką merytoryczną niezgodności w opisie przedmiotu zamówienia i warunki udziału wykonawcy w procedurze;
•terminowe prowadzenie każdej czynności w poszczególnych procedurach zamówień publicznych wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych;
•przekazywanie ogłoszeń do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej i publikacja ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych;
•kompletowanie dokumentacji procedur zamówień publicznych;
•prowadzenie i nadzorowanie planu zamówień publicznych;
•obsługiwanie dokumentacji Komisji przetargowych;
•kompletowanie przepisów, orzecznictw i opinii o zamówieniach.
patrz ogłoszenie o naborze BZP-1-2025 na www.bip.radom.pl
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa komputera MS Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: patrz ogłoszenie o naborze BZP-1-2025 na www.bip.radom.pl
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Księdza Łukasika 3, 26-612 Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Pośrednictwo pracy
Nr telefonu: 483867136
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv