Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 22 sierpnia 2025 (piątek)

Technik - Słupsk, pomorskie

Data dodania: 2025-08-04
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Pracodawca: Komenda Miejska Policji w Słupsku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/1487

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: 3 Maja 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. obsługa sekretariatu Wydziału do Walki z Przestępczością Gospodarczą i Korupcją Komendy Miejskiej Policji w Słupsku,
2. sporządzanie pism i materiałów zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
3. przygotowywanie i zaopatrywanie Wydziału w materiały biurowe,
4. przygotowywanie i rejestrowanie poczty służbowej wpływającej do Wydziału PGiK według właściwości i zgodnie z dekretacją,
5. prowadzenie elektronicznej archiwizacji w systemie SIDAS,
6. prowadzenie rejestrów doręczeń i wykazów przesyłek poczty specjalnej oraz poleconej, a także wprowadzanie jej do do systemu "e-nadawca".
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • doświadczenie w pracy w zespole
  • bardzo dobra obsługa komputera
  • cierpliwość , opanowanie, sumienność

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Dodatkowy informacje :

1. Jako urzędnik państwowy nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 1990 oraz treści tych dokumentów nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
2. Komenda Miejska Policji w Słupsku działa zgodnie z najwyższymi standardami etycznymi i prawnymi. W ramach naszych obowiązków oferujemy możliwość skorzystania z wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.bip.policja.gov.pl w zakładce menu przedmiotowe instrukcja dla sygnalistów.
3. Osoba, która zostanie zakwalifikowana na stanowisko zostanie powiadomiona telefonicznie.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Komenda Miejska Policji w Słupsku
NIP: 5830010088
REGON: 19123609400189
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 3 Maja 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 477420161, 477420501
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. CV,
2. podanie o zatrudnienie skierowane do Komendanta Miejskiego Policji w Słupsku,
3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
4. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą Poufne.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2025-08-05
ostatnia aktualizacja: 2025-08-15
Komentarze
Polityka Prywatności