Numer oferty: StPr/25/1452
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 11 LISTOPADA 37/59, 26-600 Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej,przyjmowanie, ewidencjonowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie i aktualizacja zbiorów prawnych dla potrzeb wydziału, dokonywanie archiwizacji lub brakowania dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych, zapewnienie zaopatrzenia wydziału w niezbędna materiały biurowe i druki, prowadzenie dokumentacji i ewidencji sprzętu łączności, informatyki, ppoż., kwaterunek,technika biurowa, telefony komórkowe będące na wyposażeniu wydziału w celu zapewnienia prawidłowej gospodarki powierzonym mieniem, opracowywanie i prowadzenie pomocniczej dokumentacji kadrowej policjantów i pracowników wydziału w celu zapewnienia kierownictwu wydziału aktualnych danych niezbędnych w podejmowaniu decyzji kadrowych, sporządzanie projektów pism wg wytycznych naczelnika wydziału
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- obsługa komputera MS Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Umiejętność pracy zespołowej, umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
W urzędach państwowych nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22.07.1944 r. do dnia 31.07.1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18.10.2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
NIP: 7962234609
REGON: 670897379
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 11 LISTOPADA 37/59, 26-600 Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Izabela Kaniewska-Śwircz
Nr telefonu: 477014053
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Zgodnie z ogłoszeniem w Biuletynie Informacji Publicznej
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon