Numer oferty: StPr/25/0718
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Opis stanowiska :
1. planowanie robót remontowych i modernizacyjnych,
2. przygotowywanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich na roboty remontowe i modernizacyjne,
3. przygotowywanie dokumentów niezbędnych do wyłonienia wykonawców prac projektowych i robót budowlanych,
4. przygotowywanie umów z wykonawcami projektów i robót,
5. weryfikacja dokumentacji projektowych pod względem obowiązujących przepisów i rozwiązań technicznych,
6. formalno-prawne przygotowywanie remontów i modernizacji,
7. przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego budynków,
8. pełnienie samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie - inspektora nadzoru branży budowlanej,
9. przygotowywanie planów remontów dla administrowanego zasobu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Data zakończenia: 31.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: do uzgodnienia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy :
1.uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
2.przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
3.minimum 2-letni staż pracy w dziale inwestycji, technicznym lub na stanowisku kierownika budowy, inspektora nadzoru, inżyniera budowy, itp.
4.znajomość przepisów Ustawy prawo budowlane,
5.umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
6.umiejętność obsługi komputera, tj. programów MS Office, NORMA.
Wymagania pożądane związane ze stanowiskiem pracy :
1.min. 2 letnia praktyka zawodowa na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków,
2.umiejętność obsługi programów komputerowych MS Project
3.znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
4.prawo jazdy kategorii B,
5.samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, terminowość realizacji zadań.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o.
NIP: 7742473542
REGON: 610260915
Krótki opis działalności gospodarczej: Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Henryka Sienkiewicza 13A, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: jgapinska@mzgm-plock.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty :
1.życiorys (CV)
2.uprawnienia budowlane,
3.aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
4.inne dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia potwierdzające kwalifikacje kandydata,
5.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przedłożonych dokumentach.
Termin i miejsce składania dokumentów :
Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 30.09.2025 r. drogą e-mailową na adres: jgapinska@mzgm-plock.pl z dopiskiem : Inspektor nadzoru robót budowlanych/Specjalista ds. remontów.
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy do pobrania ze strony http://www.mzgm-plock.pl/pl/, w zakładce kariera.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail