Numer oferty: StPr/25/0323
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, powiat: pyrzycki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie postępowań w zakresie zbywania, nabycia, zamiany, darowizn i prawa pierwokupu nieruchomości.
2. Prowadzenie spraw związanych ze zbyciem lokali mieszkalnych i użytkowych na rzecz najemców.
3. Współpraca z kancelariami notarialnymi.
4. Przygotowanie protokołów zdawczo-odbiorczych nabytych i zbytych nieruchomości, sporządzanie dokumentów księgowych (np. OT, PK) na podstawie zawartych umów/porozumień itp.
5. Regulowanie stanów prawnych nieruchomości.
6. Przygotowywanie materiałów w celu przeprowadzenia przetargu na wykonywanie wycen nieruchomości.
6. Przygotowywanie materiałów w celu przeprowadzenia przetargu na wykonywanie wycen nieruchomości.
7. Prowadzenie spisów spraw i rejestrów oraz przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego zgodnie z zasadami określonymi w instrukcji kancelaryjnej.
8. Realizacja innych zadań służbowych związanych z zadaniami Wydziału wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w pyrzycach zleconych przez Kierowniuka Wydziału.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 780 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- umiejętność pracy w zespole
- odporność na stres
- obowiązkowość
- planowanie i organizowanie pracy
- dyspozycyjność
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: WYMAGANIA NIEZBĘDNE- konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
1. Spełnienie wymagań wynikających z treści art.6 ustawy o pracownikach samorządowych, określonych dla stanowisk urzędniczych tj. :
a) Obywatelstwo Polskie
b) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
c) Niekaralność za umyślne przestępstwa ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Wymagane wykształcenie średnie.
3. Biegła obsługa komputera (Word, Excel).
4. Nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA DODATKOWE- pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonanie zadań na stanowisku:
1. Znajomość obowiązujących aktów prawnych w tym ustaw: o samorządzie gminnym,
o pracownikach samorządowych, o gospodarce nieruchomościami, Kodeks Cywilny, o własności lokali, Kodeks Postępowania Administracyjnego.
2. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, dyspozycyjność, samodzielność, dokładność, sumienność, odporność na stres oraz pracę pod presją czasu, planowanie i organizowanie pracy, komunikatywność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W PYRZYCACH
NIP: 8530002620
REGON: 000529781
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, powiat: pyrzycki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Dyjak
Nr telefonu: 91 397 03 18
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty.
1. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
2. Życiorys (CV).
3. List motywacyjny.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.
5. Kserokopie świadectw pracy potwierdzających doświadczenie zawodowe.
6. Należy złożyć oświadczenie stwierdzające, że:
1) Kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i nie był skazany za umyślne przestępstwo skarbowe.
2) Kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz, że korzysta z pełni praw publicznych.
3) Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (pkt 1), zawierający oświadczenia, o których mowa w pkt 6, należy pobrać ze strony internetowej BIP w zakładce praca w Urzędzie.
Każdy dokument powinien być opatrzony własnoręcznym podpisem kandydata.
Kopie dokumentów złożonych w toku rekrutacji muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem (np. zgodne z posiadanym oryginałem).
Informacje dla kandydata dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w klauzuli informacyjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do ogłoszenia dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon