Numer oferty: StPr/25/0332
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Sienkiewicza 7, 82-400 Sztum, powiat: sztumski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: • obsługa kancelaryjno-biurowa Wydziału Prewencji • Archiwizowanie spraw zakończonych, zgodnie z aktualnymi
przepisami i przekazywanie ich do składnicy akt Komendy Powiatowej Policji w Sztumie. • obsługa systemu „SIDAS”
i poczty elektronicznej, • prowadzenie dokumentacji związanej z MRD-5, • wprowadzanie danych z MRD-2 (SEWIK),
• wprowadzanie do systemu „KSIP” oraz weryfikacja wyroków, kart informacyjnych, zawiadomień o wykonaniu środka
karnego, • prowadzenie rejestru kart informacyjnych, • obsługa systemu E-nadawca - elektroniczne wysyłanie i przyjmowanie
przesyłek pocztowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: Praca na czas określony: 1 rok
Godzina zakończenia pracy: 15:30
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
- doświadczenie w pracy w zespole
- obsługa komputera MS Ofice
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
umiejętność obsługi komputera.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
CV i list motywacyjny,
kopie dokumentów potwierdzające spełnienie wymagań w zakresie wykształcenia,
kopie dokumentów potwierdzające spełnienie wymagań w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy,
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Oferty odrzucone zostaną komisyjne zniszczone.
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie, nie będą rozpatrywane.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
Oświadczenia muszą posiadać datę i być podpisane własnoręcznym podpisem.
Oferty można składać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 w KPP w Sztumie lub
Przesłać pocztą(decyduje data stempla pocztowego).
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji w Sztumie
NIP: 5830010088
REGON: 19123609400157
Adres www: https://sztum.bip.policja.gov.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sienkiewicza 7, 82-400 Sztum, powiat: sztumski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Patrycja Kwidzińska
Nr telefonu: 477435680
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV + list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon