Numer oferty: StPr/25/08416
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Walewska 4, 04-022 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - prowadzenie ewidencji nieruchomości wspólnot mieszkaniowych;
- współpraca z pełnomocnikami w zakresie spraw wynikających ze współwłasności nieruchomości;
- sprawowanie nadzoru właścicielskiego nad udziałami Miasta Stołecznego Warszawy;
- analizowanie prawidłowości działania oraz kontrola działalności zarządów i wspólnot;
- bieżące prowadzenie wykazu uchwalonych zaliczek eksploatacyjnych i remontowych;
- opiniowanie uchwał i wniosków, zajmowanie stanowiska wraz z uzasadnieniem w zakresie wpływających skarg i wniosków;
- współpraca z radcami prawnymi w zakresie sporządzania wniosków w celu zaskarżania uchwał;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Data zakończenia: 28.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 7 800 PLN
Opis wynagrodzenia: Pracodawca oferuje:
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, premie uznaniowe, dodatek stażowy;
- pakiet socjalny: dopłaty do wypoczynku oraz dopłata do karty Multisport;
- możliwość rozwoju zawodowego przy wsparciu pracodawcy;
- terminowość wypłaty wynagrodzenia;
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania formalne;
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- wykształcenie wyższe i minimum 3-letni staż pracy lub wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe w zakresie: administracji, zarządzania nieruchomościami lub prawnicze;
- doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania nieruchomościami lub nadzoru nad wspólnotami mieszkaniowymi;
- znajomość ustawy o własności lokali;
- mile widziana znajomość obszaru związanego z działalnością remontową i kosztorysową;
- terminowość, systematyczność, odpowiedzialność, umiejętność analitycznego myślenia oraz współpracy w zespole;
- praktyczna znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych;
- kserokopie świadectw pracy bądź zaświadczeń dokumentających wymagany staż pracy;
- oświadczenie o:
posiadanym obywatelstwie,
pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na w/w stanowisko;
odznaczenie oświadczeń w elektronicznym systemie rekrutacyjnym jest równoznaczne z ich złożeniem.
- skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeśli znajdą się wśród pięciu najlepszych kandydatów.
Opis sposobu rekrutacji:
Analiza dokumentów, test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.
Sposób aplikowania:
Dokumenty należy złożyć przez system elektronicznej rekrutacji ZGN, tj.: wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty.
https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/praca
Oferta jest ważna do 24 sierpnia 2025 r.
Praca w godzinach: 08:00 - 16:00;
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy
NIP: 1132524752
REGON: 010445119
Adres www: https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Walewska 4, 04-022 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych;
- kserokopie świadectw pracy bądź zaświadczeń dokumentających wymagany staż pracy;
- oświadczenie o:
posiadanym obywatelstwie,
pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na w/w stanowisko;
odznaczenie oświadczeń w elektronicznym systemie rekrutacyjnym jest równoznaczne z ich złożeniem.
- skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeśli znajdą się wśród pięciu najlepszych kandydatów.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Dokumenty należy złożyć przez system elektronicznej rekrutacji ZGN, tj.: wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty.
https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/praca
Oferta jest ważna do 24 sierpnia 2025 r.