Numer oferty: StPr/25/08396
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: • Wykonywanie inwentaryzacji zieleni na potrzeby opracowywania projektów drogowych,
• Prowadzenie nadzoru nad ochroną zieleni na terenie inwestycji drogowych,
• Nadzorowanie inwestycji z zakresu wykonania projektów zieleni,
• Przygotowywanie projektów zieleni w pasie drogowym,
• Zarządzanie realizacją inwestycji związanych z zielenią oraz inwestycji dotyczących tras rowerowych,
• Przygotowanie pism, dokumentów i analiz związanych z realizacją prowadzonych inwestycji.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
System wynagradzania: Ryczałtowy
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
- Biegła znajomość pakietu Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: średnie lub wyższe o profilu: architektura krajobrazu, inżynieria środowiska, ochrona środowiska, ogrodnictwo lub inny kierunek pokrewny;
- Minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim;
- Znajomość przepisów ustaw: Ustawy prawo ochrony przyrody, Ustawy o ochronie środowiska, Prawa administracyjnego, Ustawy o ustroju m.st. Warszawy oraz Ustawy o pracownikach samorządowych i Ustawy o dostępie do informacji publicznej;
- Umiejętność obsługi programu AutoCAD;
- Nieposzlakowana opinia;
- Obywatelstwo polskie;
- Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w pracy w biurze projektowym lub firmie wykonawczej z zakresu architektury krajobrazu;
- Doświadczenie w pracy w administracji publicznej;
- Doświadczenie zawodowe związane z projektowaniem zieleni;
- Znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem zielenią w m.st. Warszawa;
- Zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy pod presja czasu;
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, sumienność, samodzielność, odpowiedzialność, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie, gotowość do doskonalenia zawodowego, dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej.
Warunki pracy na danym stanowisku:
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- Praca w biurze (VII piętro, windy przystosowane są dla osób niepełnosprawnych);
- Praca w terenie w granicach m.st. Warszawy.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie,
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku,
- Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530).
Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca.
Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta).
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 14.08.2025 r. do godziny 15:30.
Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami.
Telefon kontaktowy dot. ww. ogłoszenia 22 55 89 138
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zarząd Dróg Miejskich
NIP: 5270210744
REGON: 010270068
Adres www: https://zdm.waw.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Olga Godlewska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie,
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku,
- Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - elektroniczny system rekrutacji: https://zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/