Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 18 sierpnia 2025 (poniedziałek)

Urzędnik - stanowisko ds. dróg - Mordy, mazowieckie

Data dodania: 2025-08-04
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Pracodawca: Urząd Miasta i Gminy w Mordach
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1696

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Przygotowywanie i prowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Przygotowanie i obsługa inwestycji realizowanych przez Wydział Inwestycji i Infrastruktury.
Koordynacja prac związanych z dokumentacją techniczną inwestycji prowadzonych przez Wydział Inwestycji i Infrastruktury.
Wykonywanie zadań wynikających z procedury udzielania zamówień publicznych, w tym udział w opracowywaniu projektów specyfikacji warunków zamówienia, zapytań ofertowych oraz innych pism i dokumentów stosownie do trybu postępowań.
Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem informacji o możliwościach dofinansowania inwestycji i remontów prowadzonych przez Miasto i Gminę Mordy
Szczegóły ogłoszenia:
https://umigmordy.bip.org.pl/pliki/umigmordy/zarzadzenie_burmistrza_nr_135_2025_nabor_na_stanowisko_ds._drog.pdf?20250804083549
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Data zakończenia: 28.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 7 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik budowy dróg*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • Prawo jazdy kat. B

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135 ze zm.);
2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia;
4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
5. wykształcenie wyższe,
6. wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki budowlane, sanitarne, architektoniczne lub pokrewne);
7. co najmniej 2-letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi;
8. umiejętność stosowania prawa;
9. znajomość przepisów prawnych regulujących przebieg budowlanego procesu inwestycyjnego, w szczególności Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2025 poz. 418) z aktami wykonawczymi;
10. znajomość przepisów prawnych regulujących kwestie udzielania zamówień publicznych, w tym w szczególności Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 poz. 1320) wraz z aktami wykonawczymi oraz Kodeksu cywilnego;
11. znajomość regulacji prawnych oraz umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz innych przepisów z nim związanych, w szczególności: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 21 listopada o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;
12. umiejętność analitycznego myślenia, sprawność organizacyjna, dokładność, terminowość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres;
13. biegła znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office.
Szczegóły odnośnie wymagań dostępne na stronie:
https://umigmordy.bip.org.pl/pliki/umigmordy/zarzadzenie_burmistrza_nr_135_2025_nabor_na_stanowisko_ds._drog.pdf?20250804083549

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta i Gminy w Mordach
NIP: 8211617440
REGON: 000528505
Adres www: http://www.mordy.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie pisemnej w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Mordach lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy w Mordach ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, w nieprzekraczalnym
terminie do dnia 18 sierpnia 2025 r. do godz. 17.00 (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu) na adres Urzędu z niżej wymienionym dopiskiem.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze stanowisko ds. dróg.
Dokumenty aplikacyjne mogą również zostać złożone w formie elektronicznej podpisane podpisem kwalifikowanym lub zaufanym na adres skrytki E-PUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza): /82a7tv1mmq/SkrytkaESP z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko ds. dróg.
Wszystkie dokumenty powinny być ponumerowane.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Mordach po wyżej określonym terminie lub aplikacje, które zostały złożone niezgodnie z ogłoszeniem o naborze, nie będą rozpatrywane.
Aplikacje, które wpłyną drogą mailową oraz faxem nie będą rozpatrywane.
Wykaz wymaganych dokumentów:
https://umigmordy.bip.org.pl/pliki/umigmordy/zarzadzenie_burmistrza_nr_135_2025_nabor_na_stanowisko_ds._drog.pdf?20250804083549
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - E-PUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza): /82a7tv1mmq/SkrytkaESP z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko ds. dróg.

opublikowano: 2025-08-04
Komentarze
Polityka Prywatności