Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 11 sierpnia 2025 (poniedziałek)

Naczelnik wydziału drogownictwa i gospodarki mieszkaniowej - Bogatynia, dolnośląskie

Data dodania: 2025-08-04
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Pracodawca: URZĄD MIASTA I GMINY W BOGATYNI
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0419

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Ignacego Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1)koordynowanie pracy wydziału, zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań wydziału;
2)przygotowywanie sprawozdań, analiz, planów finansowych, informacji zlecanych przez Burmistrza lub wynikających z obwiązujących przepisów;
3)współdziałanie z organami samorządu terytorialnego i administracji rządowej
w zakresie właściwości wydziału;
4)przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego;
5)przygotowywanie i przeprowadzenie zapytań ofertowych, w tym umów oraz realizacja zadań z nich wynikających;
6)koordynowanie zadań związanych z utrzymaniem i bieżącymi remontami dróg gminnych, w tym:
a)remonty dróg i chodników,
b)utrzymanie i remonty oświetlenia drogowego, drogowej sygnalizacji świetlnej
i wiat przystankowych,
c)oznakowanie dróg,
d)organizacja ruchu drogowego,
e)koordynacja robót w pasie drogowym,
f)wydawanie zezwoleń za zajęcie pasa drogowego oraz zjazdów z dróg,
g)bieżące utrzymanie dróg gminnych w okresie letnim i zimowym;
7)koordynowanie spraw związanych z publicznym oraz międzynarodowym transportem zbiorowym,
8)koordynowanie wydawania licencji i zezwoleń na:
a)wykonywanie krajowego transportu drogowego taksówką,
b)wykonywanie przewozów regularnych osób w krajowym transporcie drogowym,
c)wykonywanie przewozów regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym osób;
9)koordynowanie spraw związanych z opłatami za korzystanie z przestanków autobusowych zarządzanych przez gminę,
10)wsparcie przy tworzeniu i realizacji Strategii Rozwoju Gminy,
11)koordynowanie spraw związanych z gospodarką mieszkaniową, w tym najmu lokali socjalnych z mieszkaniowego zasobu gminy oraz wskazanie pomieszczenia tymczasowego,
12)koordynowanie postępowań w zakresie zamiany lokali mieszkalnych,
13)koordynowanie postępowań w zakresie przekwaterowania do lokali zamiennych, między innymi ze względu na rozbiórkę budynku, zły stan techniczny, klęski żywiołowe itp.,
14)koordynowanie postępowań w zakresie podnajęcia komunalnego lokalu mieszkalnego,
15)uczestnictwo oraz organizacja prac komisji mieszkaniowej rozpatrującej złożone wnioski,
16)koordynowanie zadań związanych z umarzaniem lub rozkładaniem na raty zaległości czynszowych lokatorom lokali komunalnych,
17)współpraca z zarządcami wspólnot mieszkaniowych, w szczególności finansowanie remontów części wspólnych w nieruchomościach do wysokości udziału gminy oraz rozliczanie zaliczek przekazywanych przez gminę na fundusz bieżący i remontowy,
18)współpraca z zarządcami wspólnot mieszkaniowych przy opracowywaniu rocznych
i wieloletnich planów zarządzania nieruchomościami, w których gmina Bogatynia posiada udziały,
19)współdziałanie z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w zakresie realizacji zadań dotyczących tworzenia zasobu mieszkań chronionych,
20)organizowanie i prowadzenie pierwszych zebrań wspólnot mieszkaniowych
i reprezentowanie gminy na zebraniach organizowanych przez zarządzających wspólnotami,
21)koordynacja zadań związanych z rozliczaniem kosztów wynikających z zarządzania gminnym zasobem mieszkaniowym,
22)nadzór nad ustalaniem tytułów prawnych do lokali komunalnych,
23)koordynacja remontów lokali mieszkalnych stanowiących 100% własności Gminy, wykonanych przez MZGK w Bogatyni,
24)kontrola pod względem merytorycznym przekazywanej dla MZGK dotacji przedmiotowej,
25)koordynowanie spraw dotyczących zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części w celu uregulowania zasobu mieszkaniowego gminy.
Umowa na okes próbny 3 miesiące, docelowo umowa na czas nieokreślony,
praca w godzinach: poniedziałek: 07:30-17:00, wtorek - czwartek 07:30-15:30, piątek 07:30-14:00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Data zakończenia: 30.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 7 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • Prawo jazdy kat. B

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1)obywatelstwo polskie;
2)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4)nieposzlakowana opinia;
5)wykształcenie wyższe;
6)co najmniej 5 letni staż pracy, przy czym do stażu pracy wymaganego na kierowniczych stanowiskach urzędniczych wlicza się wykonywanie działalności gospodarczej
o charakterze zgodnym z zakresem wykonywanych zadań na danym stanowisku

II.Wymagania dodatkowe:
1)doświadczenie w pracy w jednostce administracji publicznej;
2)doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym;
3)posiadanie prawa jazdy kategorii B,
4)znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o drogach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o transporcie drogowym, ustawy
o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego;
5)systematyczność, terminowość, rzetelność, komunikatywność, umiejętność pracy
w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD MIASTA I GMINY W BOGATYNI
NIP: 6150030425
REGON: 000525027
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ignacego Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Chmielarczyk
Nr telefonu: 75 77 25 178
E-mail: kadry@bogatynia.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy,
więcej info na stronie: https://bip.bogatynia.pl/kategorie/208-oferty-pracy/artykuly/1629-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-kierownicze-stanowisko-urzednicze-naczelnika-wydzialu-drogownictwa-i-gospodarki-mieszkaniowej-?lang=PL
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

opublikowano: 2025-08-04
Komentarze
Polityka Prywatności